Gå til innhold

Tips til gaver til hjelperne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva har dere gitt, eller skal gi i gaver til hjelperne deres?

Dvs. forloverne, gaveåpnere, foreldre som trår til som bare det, sjåfører, barnevakter som nekter å ta i mot betaling, osv?

Jeg tenkte på brudebilde-lerret til foreldrene mine, ihvertfall. Bilde av forloveren og meg til forloveren min (tilsvarende til hans forlover). Andre tror jeg ikke har noe interesse av å forevige dagen vår på veggen sin :D Har vi noen gode viner/cognacer til overs, kan kanskje det brukes også...

Tar gjerne imot flere tips. Sikkert flere som lurer på det samme også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ganske dårlig råd, og det vet alle våre gode hjelpere...

Så de får en flaske med litt fin vin hver, med en fancy sløyfe rundt så det ser litt fint ut..

Jeg tar med meg min forlover på spa før bryllupet og betaler behandlingen hennes, det blir en del av hennes gave.

Samboeren min skal finne på noe gøy med sin forlover. Og det blir gave til han...

Jeg har jobbet som kokk, og elsker å lage mat.. Så skal diske opp en fin middag til både foreldre og svigerforeldre...

Men har allerede hintet frempå om at vi ikke har penger til store, dyre gaver til hjelperne våre, og tror de fleste syns det er hyggelig med en liten tusen takk oppmerksomhet... Trenger ikke å være noe kjempe dyrt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...