Gjest Gjest_Coco_* Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Er det noen som vet hva som er inni den? Det ser ut som normal pasta, i mye hvit saus/dressing. Er vel den som gir det meste av smaken, noen som har noe anelse hva dette er for noe? Det er jo bare så utrolig godt! Oooh, ble jeg sulten
Bobeline Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Nei, men nå vil jeg også vite hva som er i den
Gjest *Mim* Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Pastasalat er godt, men lurer litt på om du har bra nok sex? :klø:
Gjest Ludovie Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Pastasalat er godt, men lurer litt på om du har bra nok sex? :klø: Unnskyld.
Saeria Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Uff..sorry... Kan det være muskat som gir den hvite sausen en liten piff?
venus_ Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Sånn man kjøper i ferskvaren? Står ikke det hva den inneholder på den etiketten de klistrer på?
Saeria Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 De gangene jeg kjøper mat fra ferskvaredisker, får jeg ikke noen info om innhold hvertfall.
venus_ Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Trodde de var pålagt det jeg. På det jeg kjøper fra ferskvaren på Spar står det alltid. Men det hjelper jo ikke i dette tilfellet ;p
Saeria Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 (endret) Nei, det gjør det ikke. På Kiwien min, opplyser de ikke om noe. Endret 9. november 2008 av Saeria
Peekaboo Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 (endret) Du får spør om du kan få lese innholdsbetegnelsen. Om de tilfeldigvis skulle lure på hvorfor, kan du bare si at du skal servere det til folk med allergi. De bør ikke være vanskelig på det! Og så må jeg innrømme at jeg lurer fælt på hvilken salat du mener! Jeg har jobbet i ferskvaren på Meny selv (sluttet for en mnd siden), vi hadde en hvit pastasalat, den var det hvitløksdressing i. Men det har jo ganske gjenkjennelig smak, så om det var det hadde du vel visst det Endret 9. november 2008 av Miss Behavin
venus_ Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Nei, det gjør det ikke. På Kiwien min, opplyser de ikke om noe. Var det morsomt?
Saeria Skrevet 10. november 2008 #12 Skrevet 10. november 2008 Jøje meg da! Det var da ikke meningen å tråkke deg på tærne. Var bare en kommentar til din "det hjelper ikke i dette tilfellet". Men, men... Vi har tydeligvis tolket ting litt forskjellig her.
stjernekyss Skrevet 10. november 2008 #13 Skrevet 10. november 2008 Hva slags sex har du hatt?!? :klø:
venus_ Skrevet 10. november 2008 #14 Skrevet 10. november 2008 Jøje meg da! Det var da ikke meningen å tråkke deg på tærne. Var bare en kommentar til din "det hjelper ikke i dette tilfellet". Men, men... Vi har tydeligvis tolket ting litt forskjellig her. Neida, jeg misforsto bare hva som var morsomt.
venus_ Skrevet 27. november 2008 #15 Skrevet 27. november 2008 En stund siden det ble spurt om dette, men nå har jeg endelig fått smakt denne pastasalaten. På lappen står det Pastasalat m/aiolisaus. Og ingrediensene står nedenfor, så dressingen på denne pastasalaten kan lages av: youghurt, rømme, sukker, sennep, salt, sitronsaft, krydder (som her er hvitløk). Er også noe grønt i den som sikkert er gressløk fra glass eller noe. Btw, den er ikke bedre enn sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå