Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 hei folkens! jeg er på jakt etter en anderledes julekalender. jeg har tenkt å overaske min kjære med en julekalender fra meg, men vil den skal være personlig. vi bor ikke sammen enda, men flytter sammen i februar:) er det noen som har forslag på evt hva det kunne være? og evt ideèr er kjempe glad for svar!!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 - Lag små romantiske kort som forteller hvor glad du er i han, hva det er du liker ved han, dine tanker om fremtiden sammen, hvor mye du gleder deg til dere skal flytte sammen osv. - Pakk inn ting som er symbol på det å bo sammen. En nøkkel til hjertet ditt og deres felles bosted (kan lage den selv av papp). Et dørskilt med ditt og hans navn på. En hjerteform som kan brukes i stekepanna til å lage hjerteformede egg, pannekaker el.l. med en lapp om at du gleder deg til dere kan lage hverandre søndagsfrokost med denne.
Gjest Grafica Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Gavekort på forskjellige ting til når dere skal flytte sammen, på f.eks: -Massasje -Frokost på senga -God middag -Filmkveld og andre hyggelige ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå