Mangomadness Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Hei! Mulig det finnes en tråd om dette fra før, hvis det finnes er det bare å slette tråden Er det noen som har tips til gode produkter som hjelper mot tørr hodebunn, uten at håret blir fett?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Hei! Mulig det finnes en tråd om dette fra før, hvis det finnes er det bare å slette tråden Er det noen som har tips til gode produkter som hjelper mot tørr hodebunn, uten at håret blir fett? Heisann! Var hos frisøren en dag for litt siden, og da fikk jeg tips om en hvit shampoflaske fra Kerastase. Så på LookFantastic.com, men er ikke helt sikker på hvilken av de hvite det var. Men hvis du sjekker der, kan du ser hvilken som passer best for deg Håper det var til litt hjelp:)
Gjest puppa Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Hei! Har hørt at Sebamed serien som de selger på apoteket skal være veldig bra:)
Eyedea Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Hei! Mulig det finnes en tråd om dette fra før, hvis det finnes er det bare å slette tråden Er det noen som har tips til gode produkter som hjelper mot tørr hodebunn, uten at håret blir fett? Jeg sliter selv med tørr hodebunn som klør- tåler veldig få shampoer. Når jeg var yngre slet jeg ikke med dette, men de siste årene har det blitt ganske ille. Jeg bruker Cosmicas shampo for tørr hodebunn- ca.90 kroner på Apotek 1. Har den sikkert andre steder også. Den hjelper veldig!
Kihn Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Decubal hårkur som fås kjøpt på apotek har hjulpet meg veldig mye
Eyedea Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 tusen takk for svar! Flere tips mot tørr hodebunn: John Masters Organics Deep Scalp Follicle Treatment and Volumiser- fåes kjøpt på FeelUnique.com. Fungerer kjempebra! Og sjampo fra MOP sin C-System serie, også fra FeelUnique.com er super. Prøv å unngå sjampoer med Sodium Laureth Sulphate (SLS).
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 4. november 2010 #8 Skrevet 4. november 2010 Hei, jeg har også et tips. På apoteket kan du kjøpe et produkt fra Aco, som heter Special care, fuktighetsgivende gelé for tørr hodebunn. Den skal du kunne smøre/massere inn i hodebunnen når du klør, og den skal visstnok ikke gjøre håret fett heller :o)
Skylines Skrevet 5. november 2010 #9 Skrevet 5. november 2010 Skriver under på det Eyedea sa:) Har brukt MOP i et år nå, og har overhodet ikke tørr hodebunn lenger. Før måtte jeg gå jevnlig på badet og "riste" ut av håret pga masse hvite prikker. Cosmica sin shampo er grei den og, men den inneholder SLS. Alt som inneholder SLS blir jeg tørr av (er atopiker).
Lykkelitenen Skrevet 5. november 2010 #10 Skrevet 5. november 2010 Ungå sls. Finnes mange typer shampoer der ute uten sls, JMO er nevnt, denne vet jeg mange skryter av. Green people bruker jeg selv og er veldig fornøyd med. Andre merker er jonathan og dead sea spa magic. Den siste er veldig fin for hodebunn som er å tørr at den er blitt sår. Om du kjøper på apotek, sjekk at den ikke har sls i seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå