Gå til innhold

Hvor skal jeg feire julaften?

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har vært sammen i snart tre år, og bodd sammen i 1 år..

Første og andre juleaften feiret vi hver for oss, spiste pinnekjøtt og pakket opp gavene, og så kom han ut til oss etter at de var ferdig med julegavene hos hans familie. I fjor gjorde vi det samme, bare at jeg dro til dem..

Vi bor på østlandet, men familiene våre bor på vestlandet, 30 min fra hverandre.

Moren hans har invitert meg til å feire julaften sammen hos dem, og mamma det samme til kjæresten min..

Men det jeg ikke vet er hva jeg skal gjøre..

Hvis jeg har regnet rett blir familien hans 7 hvis han er med, og min familie 6 eller 10 hvis jeg er med der (litt uklart om søstrene mine og barna deres skal være der)..

Kunne gjerne tenkt meg å evt spist grøt med familien min, ammen med kjæresten min, for så å dra rundt med julegaver, og ende opp hos foreldrene hans for middag og gaveåpning, og så dra ut til foreldrene mine senere på kvelden..

Evt kunne vi gjort det omvendt, og vi hadde spist hos min familie og inn til han etterpå..

For har veldig lyst å tilbringe hele julaften sammen med han, da han pga jobben sin har vært utrolig mye borte de siste månedene.

Men aner ikke hva som er best, siden jeg heller frem og tilbake.. Får dessverre ikke snakket med kjæresten min før om noen dager, da han er ute på båt, så håper dere har gode råd og tips til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...