kaprifolen Skrevet 9. november 2008 #1 Del Skrevet 9. november 2008 Er det noen som har sett lilla julekuler i noen form i år? Helst ikke så altfor dyre, for jeg skal ha 24 av de til advenstkalender.. Håper noen kan si ifra hvis de har sett det noe sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 9. november 2008 #2 Del Skrevet 9. november 2008 Søstrene Grene (sandvika storsenter) har, og man kan kjøpe en og en. Husker ikke prisen, men de er garantert ikke dyre der... Ellers har glassmagasinet (i Oslo) egen avdeling med bare julekuler, men der er nok kanskje prisen litt høyere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. november 2008 #3 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hvis du har mulighet å dra til Nordby Kjøpesenter rett over svenske grensen så så jeg at de hadde mange fine julekuler på Rusta ihvertfall Skriveleif Endret 9. november 2008 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
øyenstikker Skrevet 10. november 2008 #4 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som har sett lilla julekuler i Trondheim noen steder?? Skal ha de som pynt oppi den nye ERik Bagger operaens julestage jeg nettop har kjøpt :rødme: Men må ha noen lilla kuler oppi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #5 Del Skrevet 11. november 2008 Clas Ohlson har billige juletrekuler. Rødt, gull, sølv, lilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
øyenstikker Skrevet 11. november 2008 #6 Del Skrevet 11. november 2008 Clas Ohlson har billige juletrekuler. Rødt, gull, sølv, lilla. Skal sjekkes ut ja! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiAmore83 Skrevet 11. november 2008 #7 Del Skrevet 11. november 2008 Såg de på plantasjen i dag også Maaange ulike farger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå