Gjest sese Skrevet 9. november 2008 #1 Del Skrevet 9. november 2008 om jeg vil legge ved noe fra eks. vg...hvordan gjør jeg det. Prøver,men får ike til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Del Skrevet 9. november 2008 Link du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Del Skrevet 9. november 2008 Link du mener? ja var det jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #4 Del Skrevet 9. november 2008 Finn frem artikkelen du vil linke til. Trykk på venstre musetast over adressefeltet ( der man skriver f.eks vg.no) slik at feltet blir merket grått. Trykk så med høyre musetast på det markerte feltet og velg `kopier`. For å legge til link i innlegget ditt, trykk med høyre musetast og velg `lim inn`. Da vil linken bli seende slik ut: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=533743 Linken vil ikke være trykkbar før innlegget er lastet opp på forumet. Her er en litt annen måte å legge til link på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå