Gjest Gjest_Johanne_* Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Det er sikkert flere enn meg som har dårlig råd/ikke vil bruke undødvendig mye penger på mat, så jeg tenkte at vi kunne komme med tilbudtips på matvarer her! Har ikke vært i butikken de siste dagene, men på Shell har de nå billig smågodt 6,90 tror jeg det var.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg synes du ba om tips på billig mat. Og så begynner du å snakke om smågodt. Mitt tips er at du kutter ut smågodt, og heller kjøper skikkelig mat. Frukt og grønnsaker av god kvalitet.
Gjest TS Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Du trenger ike være frekk. Jeg unner meg litt godteri i helgen, og det har da du ikke noe med?
The Kitten Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Du trenger ike være frekk. Jeg unner meg litt godteri i helgen, og det har da du ikke noe med? H*n var da ikke frekk. Selvsagt skal du få spise godteri når det måtte passe deg, men godteri er likevel ikke mat. Sånn er det med den saken.
Fun Light Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Det er "Ta to betal for en"-tilbud på Ica Maxi i uken som kommer! Kyllingkjøttdeig på Rema 1000 til 20 kr. pr. pakke, det er billig! First Price hvitløksbaguetter på Kiwi til 6,90 eller hva det var, og de er like gode som de andre! Bak brød i stedet for å kjøpe det, mye billigere!
Gjest TS Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Ok, beklager. Tenkte bare at jeg måtte dele noe jeg også, siden jeg startet tråden. Tusen takk, Lince! Tar meg en tur på Rema i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå