Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med verdens fineste jente, og forholdet vårt er bra. Det er bare det at jeg har problemer med noe som har skjedd før vi ble sammen. Saken er at hun hadde sin første gang og sex med en kompis av meg på en tredagers hyttetur, der også jeg var med for noen år siden. Hun var midt i russetiden og hadde ikke noe å bekymre seg over på den tiden, det var før meg. På slutten av den første kvelden forsvant de kort og godt på det ene soverommet som var, mens jeg og hun andre jenta prøvde å late som ingenting og fortsette å drikke. Etter litt jamring fra henne er de igang, og vi får høre senga som knirker rytmisk en stund. Når kompisen min kommer ut for å hente en vaskeklut er han naken, og viser stolt frem blodet han har på den halvstive penisen sin. Siden hun gikk på p-piller mot kviser har han fått tømme seg i henne også. Han sier at han vil fullføre en gang til, før vi kan komme og legge oss. Etter en halvtime til med knirking i senga går hun ut for å tisse, og jeg går for å legge meg på rommet som lukter av kjønn og sex. På morgenkvisten har han seg med henne igjen i skjestillingen for å være diskret, mens jeg later som jeg sover. Der og da syntes jeg bare han var heldig, siden jeg ikke hadde noe forhold til henne. De to andre kveldene vi drikker der har de også sex på soverommet før vi får legge oss i rommet som lukter sex, og han har seg også med henne på morgenene uten å bry seg med hva vi får med oss.

Etter det så har de ikke mer med hverandre å gjøre, og vi møtes tilfeldig etter en stund og får en god tone og blir sammen. Den episoden la jeg på en måte bak meg, siden det som sagt var før meg og fordi jeg ikke ser han fyren så ofte. Jeg ville tenke at fortid er fortid og gjort er gjort, og hun angrer også på at akkurat det skjedde. Men nå har den gamle kompisen min begynt på jobben min som daglig leder. Han vet at jeg har dame, men ikke hvem, og har liten lyst til at han skal finne det ut også. Det å se ham hver dag gjør meg sinnsykt sjalu. Synet av den hårete rompa hans der han ligger over dama mi er brennmerket i sinnet mitt. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kunne sluttet, men det er en bra jobb og jeg har ikke noe andre alternativer. Om jeg fortsetter på jobben blir jeg påminnet det hele tiden, og han kommer også til å finne ut at han har hatt dama mi. Selv om han har hatt seg rundtomkring husker han jo det...Det er heller ingen sjanse for at han kommer til å slutte. Er en utrolig vanskelig situasjon. Er det noen som har vært ut for det samme (uheldig fortid som kommer tilbake) så vil jeg gjerne ha råd. Mandagen må jeg se ham igjen, og jeg gruer allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er sammen med verdens fineste jente, og forholdet vårt er bra. Det er bare det at jeg har problemer med noe som har skjedd før vi ble sammen. Saken er at hun hadde sin første gang og sex med en kompis av meg på en tredagers hyttetur, der også jeg var med for noen år siden. Hun var midt i russetiden og hadde ikke noe å bekymre seg over på den tiden, det var før meg. På slutten av den første kvelden forsvant de kort og godt på det ene soverommet som var, mens jeg og hun andre jenta prøvde å late som ingenting og fortsette å drikke. Etter litt jamring fra henne er de igang, og vi får høre senga som knirker rytmisk en stund. Når kompisen min kommer ut for å hente en vaskeklut er han naken, og viser stolt frem blodet han har på den halvstive penisen sin. Siden hun gikk på p-piller mot kviser har han fått tømme seg i henne også. Han sier at han vil fullføre en gang til, før vi kan komme og legge oss. Etter en halvtime til med knirking i senga går hun ut for å tisse, og jeg går for å legge meg på rommet som lukter av kjønn og sex. På morgenkvisten har han seg med henne igjen i skjestillingen for å være diskret, mens jeg later som jeg sover. Der og da syntes jeg bare han var heldig, siden jeg ikke hadde noe forhold til henne. De to andre kveldene vi drikker der har de også sex på soverommet før vi får legge oss i rommet som lukter sex, og han har seg også med henne på morgenene uten å bry seg med hva vi får med oss.

Etter det så har de ikke mer med hverandre å gjøre, og vi møtes tilfeldig etter en stund og får en god tone og blir sammen. Den episoden la jeg på en måte bak meg, siden det som sagt var før meg og fordi jeg ikke ser han fyren så ofte. Jeg ville tenke at fortid er fortid og gjort er gjort, og hun angrer også på at akkurat det skjedde. Men nå har den gamle kompisen min begynt på jobben min som daglig leder. Han vet at jeg har dame, men ikke hvem, og har liten lyst til at han skal finne det ut også. Det å se ham hver dag gjør meg sinnsykt sjalu. Synet av den hårete rompa hans der han ligger over dama mi er brennmerket i sinnet mitt. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kunne sluttet, men det er en bra jobb og jeg har ikke noe andre alternativer. Om jeg fortsetter på jobben blir jeg påminnet det hele tiden, og han kommer også til å finne ut at han har hatt dama mi. Selv om han har hatt seg rundtomkring husker han jo det...Det er heller ingen sjanse for at han kommer til å slutte. Er en utrolig vanskelig situasjon. Er det noen som har vært ut for det samme (uheldig fortid som kommer tilbake) så vil jeg gjerne ha råd. Mandagen må jeg se ham igjen, og jeg gruer allerede.

Jeg hadde seriøst funnet meg en ny jobb,jeg hadde ikke takla dette.

Når han finner ut at du er ilag mrd den jenta kommer han garantert til å prate med deg med et dårlig skjult smil om munnen.

Gode jobber er lett å finne, gode dame emner er det værre emd.

Skrevet

Jeg skjønner at dette er vanskelig men slik jeg ser det har du tapt om du viser han at du bryr deg om det. Du risikerer å ødelegge forholdet til damen din også om dette blir en stor issue. Hun angrer, hun er sammen med deg nå!

Vi har alle en fortid og jeg skjønner godt at du skulle ønske du ikke var tilskuer til dette!! Men hev deg over det, drit i sjefen din på dette område, og bare vær takknemlig for at det er DEG hun er glad i.

Et lite tips: Tenker du mye på tidligere damer du har hatt sex med NÅ??

Nettopp! Så det gjør ikke hun heller ;)

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Jeg ville oversett det. I russetida er det mange som bytter partnere og har sex innenfor vennekretsen. Hvis du snur det på hodet og ser det motsatt ville det vært verre. Det jeg mener er om han var sammen med din ekskone som du hadde sterke følelser for.

Hvorfor tror du han vil bry seg om at du er sammen med en han hadde tilfeldig sex med da dere var ungdommer? Hun er sammen med deg og ikke med han. Hvis de var interesserte i hverandre ville de vært sammen og ikke dere.

Han har en stilling over deg, javel men du trenger vel ikke føle deg underlegen som en mann eller som et menneske selv om han er sjef?

Det var du som fikk henne og jeg forstår ikke hvorfor du venter at han skal nyte at han har hatt sex med dama di da hun var 18 år. Nå er hun sikkert mer erfaren og bedre i senga enn da hun debuterte og det vil han aldri få oppleve.

Lykke til. Du kommer over disse følelsene.

Skrevet

Det er lenge siden. Kompisen din som nå er sjefen din, er sikkert en kjempegrei kar, og er glad på dine vegne.

Jeg ville ikke vurdert et sekund å slutte i jobben, eller dumpet damen, med mindre det virkelig ville utviklet seg til å bli skikkelig ubehagelig pga dette.

Skrevet

Du må da virkelig gå ut i fra at lederen din takler dette på en normal måte, dvs at han IKKE smiler på en slesk måte eller hinter til at han har hatt sex med kjæreten din for lenge siden. Problemet er ikke sjefen din, men at du føler deg sjalu og mindreverdig(?). Jeg syns du oppkontruerer et kjempeproblem der du ikke kan jobbe sammen med ham fordi han en gang i tiden har hatt sex med hun du er sammen med. Hvis han begynner å hinte om gamledager og komme med sleske kommentarer - da har du et problem derimot.

Skrevet

Dama di er et selvstendig menneske som har sex med hvem hun vil. Det er ikke slik at kameraten din har "hatt" henne, som du sier. De hadde seg med hverandre, helt frivillig. Get over it liksom. Har du ikke hatt sex med noen andre før selv, siden du lager en stor sak ut av dette?

Og hva slags mennesker er det egentlig du omgås, som går rundt nakne foran hverandre med blodige peniser? :spy:

Gjest -Snøhvit-
Skrevet

Nå vet vi ikke hvor gamle dere er i dag, men må kunne gå ut ifra at dette er mange år siden ?

Du går ut ifra at han vil oppføre seg slik du beskriver, har du noe grunnlag for det eller er det bare noe du velger å tro ?

De fleste har en fortid, og jeg må si du overreagerer sterkt når du vurderer å slutte i jobben p.g.a dette.

Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet (endret)

Da jeg begynte å lese innlegget ditt tenkte jeg, brutalt og ærlig, at du fikk se å komme over det. Men så leste jeg videre og så forstod jeg dine følelser. Men se hvor du er idag og hvem du er sammen med. Det betyr mest. Du kan prøve en stund i jobben din, hvis han finner det ut - hva så. Hvis han derimot lager oppstyr av det beviser det bare at han er umoden. Da får du vurdere å bytte jobb.

Det er ikke riktig at du skal grue deg til å gå på jobb hver dag bare pga ham.

Ha tålmodighet. Tenk deg godt om før du sier noe, et ord er nok for å kunne ødelegge alt. Uansett hvor sint, såret eller frustrert du er, så må du legge vekk de følelsene. Gode venner å la ting gå utover, er godt å ha. Venner som du kan spørre om råd og som tåler å høre på deg.

Sånn jeg ser det, så har du to valg: 1) Glemme det og bytte jobb, håpe på det beste. 2) Velge å bli der og konfrontere fortiden, jobbe med det.

Endret av sunglasses
Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Jeg forstår frustrasjonen din. Noen løsning har jeg ikke. Jeg hadde vært akkurat like forpint av tankene på dem sammen som det virker som du er.

Gjest Ingeniøren
Skrevet
eg ville tenke at fortid er fortid og gjort er gjort, og hun angrer også på at akkurat det skjedde. Men nå har den gamle kompisen min begynt på jobben min som daglig leder. Han vet at jeg har dame, men ikke hvem, og har liten lyst til at han skal finne det ut også.

Problemet ditt er ikke akkurat ukjent. Er mange menn som sliter med sjalusi fordi en venn hadde sex med kjæresten før en selv, og spesielt dette med jomfrudom (som samfunnet lager en alt for stor sak ut av).

Utfordringen er å endre tankesettet sitt. Men du må bort fra at det at hun gjorde var ett nederlag for deg og ett slags "utroskap" før forholdet i det hele tatt begynte. Du må bort fra denne erobringstankegangen der han er over deg fordi han hadde sex med henne først.

Jeg synes du skal si høyt og stolt hvem du er sammen med. Hvem du er sammen med er aldri flaut. At du ønsker å skjule henne er en svakhet. Vær stolt over hvem du har og hva dere har sammen. Det er hva som er nå som betyr noe og dere er lykkelige sammen.

Skulle han være så umoden at han kommer med noen kommentarer er det bare å feie det bort med en kommentar om "det var når vi var unge og dumme ja" før du snakker om hvordan hun er nå.

Kanskje kan det hjelpe for deg å fokusere på at vi ikke er samme person hele livet? Han hadde sex med ei ung og full russejente. Du er sammen med en voksen kvinne med langt flere kvaliteter.

Lykke til, sjalusi er ikke så lett alltid, men det gjelder å være stolt og selvsikker!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Tror også jeg hadde hatt litt problemer med å ta sjefen min seriøst, etter å ha sett han sprade rundt naken med blod på pikken...

Skrevet

Synes du skal prøve å legge dette bak deg jeg! Hev deg over det :lur:

Greit nok, det føles ille at det har skjedd.. Men hun er sammen med deg, det er din hårete rumpe hun legger seg inntil hver kveld, det er deg hun elsker og deg hun vil ha. Han er fortid - og han får henne aldri igjen. tenk heller på det du :lur:

Skrevet

Prøv å se det fra en litt annen synsvinkel. Menn flest ville kvie seg for å ta "restene" etter kamerater. Fortell han med stolthet hvem som er kvinnen i ditt liv, så vil han forstå at ditt og hennes forhold må være basert på sterk kjærlighet.

Hvis han likevel skaper kvalme, så kan du tillate deg selv en god latter. Da har han ikke blitt mer moden enn han var som russ, noe så patetisk!

Skrevet

Dessuten, sjansen for at hun fikk noe annet ut av pumpinga hans, enn skikkelig VONDT. Er temmelig overhengende.. og det er ikke stort å skryte av for hans del. Om han noen sinne drar det frem ovenfor deg, så kan du jo bare brenne DET i ham. Amatøren!

Hev deg over. Han er ikke verdt å ha problemer for han der.

Skrevet

Takker for svar. Spesielt ingeniøren hadde mye bra å si. Jeg skal prøve å komme over dette her, og ikke la sjalusien ta overhånd. Det er jo jeg som har henne nå, og det gjør meg veldig heldig.

Han fyren har en del gode sider, og er hyggelig på mange måter. Men han er også en kronisk skjørtejeger som såvidt jeg vet aldri har hatt et seriøst forhold. Men den overfladiske sjarmen han har gjør at han greier å lure mange jenter til sengs, blant annet hun som er dama mi nå. Han har fortalt meg at han føler han har "erobret" ei jente om han får ha sædavgang i henne, men at interessen dabber av etter det. Det er jo ikke mye til erobring egentlig. Han er også tydeligvis ute av stand til å ta hensyn til noen andre enn seg selv. Dama mi fortalte at etter at han hadde brutt igjennom hinna hennes, så jukket han bare på i sitt eget tempo mens hun lå der og hadde det kjempevondt. Og det å vise frem snoppen som et slags trofe etterpå sier jo litt...

Om han spør eller det kommer opp, skal jeg si hvem som er dama mi, og være stolt av det. Problemet er bare at de to forskjellige gangene han lå med henne på morgenkvisten i misjonæren på en måte er brent fast i minnet mitt. Jeg blir liksom ikke kvitt synet av den hårete ræva hans som går opp og ned mellom lårene på kjæresten min mens senga i hytta knirker rytmen i et stadig økende tempo, før han reiser seg på armene, presser seg så langt inn som mulig, og kommer med et høyt "Aah!" :snurt: Det er jo til å bli gal av. Jeg har fått gjøre langt flere ting med henne, blant annet ta henne i rompa, men likevel er det noe i meg som får det til å føles som et nederlag, at han faktisk har erobret henne fra meg på en måte. Når han i tillegg er "over" meg på jobben er det surt, vel...

Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet (endret)

Jeg skjønner deg, spesielt om han var den som tok hennes jomfruelighet, hvis jeg skjønte rett? Kanskje du føler at du skulle ha vært den som gjorde det. Men den første ordentlige sexen, det var med deg - husk det.

Dessuten er hun hos deg:)

Han er en slik type, ja... Det beviser bare hans umodenhet. Drit i ham. Jeg hadde byttet jobb hvis jeg var deg, noen mennesker er ikke verdt å tåle trynet på. Det er en ting å kunne konfrontere fortiden men hva gjør man etterpå når man fremdeles ikke tåler trynet av dem man har konfrontert?

Uansett, jeg håper du føler at du kan takle dette på en akseptabel måte uansett hva du bestemmer deg for.

Endret av sunglasses
Skrevet

Selv om dette kanskje ikke kan sammenlignes, kjenner jeg meg veldig igjen i situasjonen. Eller mer situasjonen til dama di..

Jeg er nå blitt sammen med en jeg har kjent endel år.. Har aldri før sett på han som en som var aktuell før nå det siste året.

Problemet mitt er at jeg har hatt sex med en av hans beste venner (også min første gang). Vennen er nå gift og jeg har ikke hatt mye kontakt med han de siste 5 åra. Nå var ikke min nåværende tilstede når vi hadde sex som du var, men det har jo skjedd og han er jo klar over det.

Det jeg syns er vanskelig er at nå i mitt nye forhold er jeg pokker nødt til å forholde meg til denne tidligere sexpartneren min. Vi må omgås i vennegjengen og på fest o.l. I tillegg vet jo de andre gutta også hva som skjedde for fem år siden.

Jeg har ikke noen gode råd til deg ettersom jeg egentlig ikke vet hvordan jeg skal takle dette selv. Håper du klarer å komme over de vonde tankene. Jenta er jo din nå, og alle har jo en fortid..

Jeg håper det ordner seg for dere!!! Masse lykke til fra meg iallefall!!!!

• 2 måneder senere...
Gjest Honest truth
Skrevet

Jeg er mann, og jeg vet ikke om jeg hadde taklet å faktisk se/høre kjæresten ha hatt sex med noen før vi ble sammen. Men om følelsene er sterke nok for henne, går det nok an å overvinne dette. Jeg har selv vært vitne til at en ung jente mistet dyden, og selv om det aldri har vært noe mellom oss, må jeg innrømme at jeg satt der med hjertebank og klump i halsen. Kort fortalt ble jeg og ei klassevenninne som enda gikk på ungdomsskolen kjørt hjem av en råner fyr i tjueårene. Han spurte om å få ligge med henne, og utrolig nok svarte hun ja. Så hun lå i forsetet med bena i været for ham, mens han strevde med å presse seg inn. Etter sånn ti minutter der jeg satt som på nåler, og hun klaget, greide han å sprenge bort hinna og utvide henne såpass at han var inne i henne, og det var nærmest en lettelse når han satte igang med samleie. Hun lå der pliktoppfyllende mens han kjørte på med "inn-inn-ut" til det gikk for ham. Jeg fikk overakt det overfylte kondomet til å kaste i en søppelpose i baksetet. Han tok henne en gang til før han kjørte oss videre, og hele bilkupeen luktet av svetten hans og kjønnet hennes. Når hun gikk av hadde hun vansker for å gå skikkelig. Jeg antar at for den fyren var det å gjøre det foran andre bare en måte å demonstrere manndom på, men det var vanskelig å bli kvitt de bildene i ettertid. Selv om jeg kan godta at (nesten) alle har en fortid, ville det vært svært vanskelig å få fortiden til dama trøkt opp i trynet slik du fikk det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...