Kamikatze Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg bruker online og netcom, med hovedsakelig outlook som klient, og har ingen grunn til å sure. Har også en G-mail, men den bruker jeg sjeldnere enn jeg forestilte meg da den ble opprettet. Grunnen til at jeg har fler, er at det er greit å skille jobb, slekt og privatliv. I tillegg lager jeg korttidsadresser hos hotmail eller yahoo, når jeg bestiller på nett og sender inn sånt at jeg slipper å få masse reklame og spam til daglig-e-postadressene.
Cata Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Tenkte jeg skulle nøye meg med mailløsningen fra nettleverandøren (Tele2), men den hadde så liten lagringsplass så jeg gikk over til gmail. (Et par datakræsj gjorde det klart for meg at det kunne være lurt å lagre mail på server....) Fornøyd med begge to, men gmail scorer altså høyere pga. lagringskapasiteten. I tillegg har jeg hotmailadresse som jeg bruker mot div. fora jeg deltar i og en adresse hos start.no som jeg har koplet facebook opp mot. (Kan slette hele greia den dagen jeg går lei og sletter innholdet i FB brukeren min.)
Kamikatze Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Ja. Må skyte inn at det er litt leit å binde e-posten til nettleverandøren, for da må du til å bytte adresse når du bytter leverandør. Har skjedd meg to ganger, og jeg har adressa på trykksaker, derfor er det ikke gjort i en håndvending å skifte.
Busy Lizzie Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Jeg bruker hotmail, den har jeg hatt i maaaange år!
The Kitten Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Jeg har tre e-post konti. En til seriøs e-post som jobbsøknader o.l. en til useriøs e-post som morsomme e-poster fra venner, og en til e-poster som ikke havner under noen av de overnevnte kategoriene. De e-postene jeg bruker er: hotmail. epost.no Microsof Office Outlook sin e-post. Jeg er fornøyd med alle tre.
henine Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Jeg har to e-post konto. En som jeg bruker privat, det er hotmail. Den har jeg ingenting og klage på, er mer enn fornøyd. Den andre bruker jeg på jobb der er Microsof Office Outlook. Den er helt grei og bruke.
Aeryn Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Bruker Gmail, og er veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå