Gjest Dilaria Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Ja, det var tydelig at han var forelsket i deg i begynnelsen av forholdet. Han ville se deg oftest mulig, ringe deg, melde deg, je, han var veldig interessert i bli kjent med deg, og han sa han var glad når han hørte fra deg, han sa til og med "det er sjelden jeg forelsker meg, jeg har forelsket meg i deg" Men dette har sunket seg, til en viss grad. Så hva gjør at du tror at han fortsatt er forelsket i deg? Takk for svaret ditt!
Nabodama Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 (endret) Fortsatt interesse og initiativ til å møtes/kontakt er vel en god indikator. Endret 9. november 2008 av Nabodama
Kosemose Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 - At han viser i handling og ord at han er interessert i deg, altså at han er interessert i hva du tenker og mener om ting, han vil gjerne fortelle deg ting han opplever eller grubler på, han vil gjerne vite hvordan din dag har vært og han tar del i dine problemer og gleder, han bryr seg om hva du syns og hva du vil og ønsker, han spør deg om din mening, han vil veldig gjerne tilbringe tid med deg og kan i blant kompromissere i forhold til hva han selv vil, han blir med deg på ting som betyr mye for deg selv om han syns det er litt kjedelig, han bryr seg om å huske hva du liker, han sier pene ting til deg, han slapper av og koser seg sammen med deg, osv osv
gullet76 Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 I starten er det som regel mer intenst enn etter noen mnd ut i forholdet. Vi var mye mer ivrig på telefon og meldinger i starten av forholdet. Det dabber av etterhvert. Men han er fortsatt forelsket i meg - og det vet jeg ved at han... sier det, viser det, vil se meg, viser interesse for livet mitt, ønsker å gjøre ting for meg ++
Gjest ~gjest~ Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 jeg vet at han elsker meg fordi han alltid setter meg først. ringer å spør hva jeg hadde tenkt å gjøre idag før han avtaler med kamerater, blir med på ting jeg vil selv om han ikke liker det så godt, støtter meg fremfor sine venner, tar vare på meg hvis jeg ikke har det så greit, respekterer hva jeg mener og tar på alvor det jeg sier osv osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå