iekisch Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Tiden nærmer seg men noe band er vanskelig å finne... noen som vet om en pianobar spiller eller en liten duo? alt av interesse!
Nepa Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Et forslag her, men det skal nok godt gjøres om de er ledige så tett innpå. Men kanskje verdt en telefon?
Gjest Gjest, annepålandet Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Hei! Sjekk ut denne.. Har hørt han synge en del på Pers hotel på Gol, og han er kjempe flink :-) Lykke til
iekisch Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Hei! Sjekk ut denne.. Har hørt han synge en del på Pers hotel på Gol, og han er kjempe flink :-) Lykke til vel han bor i spania hehe, men sendte en mail
Gjest gjest, annepålandet Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 vel han bor i spania hehe, men sendte en mail Oooooops!! Visste ikke at han bor i Spania Er ikke veldig lenge siden jeg så han i Drammen........ Kommer ikke på noen andre i farta, så du får vel fortsette å lete! Jeg ville sjekket både på facebook og trålet nettet litt, utrolig hva man kan finne...
iekisch Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 Oooooops!! Visste ikke at han bor i Spania Er ikke veldig lenge siden jeg så han i Drammen........ Kommer ikke på noen andre i farta, så du får vel fortsette å lete! Jeg ville sjekket både på facebook og trålet nettet litt, utrolig hva man kan finne... jepp er igrunn det vi har gjort utrolig lenge... ikke lett å bo i Molde og ska gifte seg i nesbyen *sukk* men fikk et tips med han du tipset om da
Gjest Gjest, annepålandet Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Hva med å ringe resepsjonen på Pers hotel? Eller på Storefjell? Være litt frekk og forklare situasjonen din, så hjelper de deg sikkert.... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå