desert_rose Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 hei lurer på om det er muig å slette en melding man har sendt på FB slik at mottakeren ikke får den i det hele?. så nettopp gjennom meldingen og sent som det er, så jeg at beskjeden ble litt rart ~ en jeg er forelsket i så litt krise... på forhånd tusen takk:)
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 hei lurer på om det er muig å slette en melding man har sendt på FB slik at mottakeren ikke får den i det hele?. så nettopp gjennom meldingen og sent som det er, så jeg at beskjeden ble litt rart ~ en jeg er forelsket i så litt krise... på forhånd tusen takk:) Tviler på det. Da har du nok bæsja på leggen, du får ta påhengsmotoren fatt,det går fortere enn årer. Lykke til.
Jade Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Du får se hvordan han tar det. Hvis han tar det dårlig, så si at han misforsto, at du egentlig mente sånn-og-sånn. Skyld på at du var full, eller noe.
siebaeo Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Jo det tror jeg du kan. Skal være en delete-mulighet på det meste av det du har skrevet selv. Men kan jo hende han har lest det allerede.. Da blir det kanskje litt rart å ta det bort..? Skjedde med meg en gang, og da tenkte jeg umiddelbart at avsenderen var flau for det. Og det trenger du forhåpentligvis ikke være?
Jade Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Trolig har han allerede fått en mail hvor teksten i meldingen står i sin helhet.
Gjest Wind Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Hvis du har sendt en personlig melding (noe jeg vil tro, i og med at samtalen virker litt privat?), så kan den ikke slettes. Det du kommenterer på (status, f.eks.) og det du skriver på veggene til folk kan slettes, men ikke personlige meldinger. Da er det bedre å skrive enda en melding og si "Ble litt rart formulert det der. Mente at.... ". Evt. bare vente og se på reaksjonen. Ofte er det ingen big deal, med mindre du ved ein feil har skrevet at du er forelska i bestekompisen hans, liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå