Gjest meee Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Hei. Jeg ønsker å klippe meg, men vil ikke eksperimentere på en frisør uten å høre fra noen som har vært der. Hvem vil dere anbefalle? Husker at det var en forum her foen en stundt tilbake om dette, men klarte ikke å finne den fram. Jeg bor på bjerke og vet om at det finnes 2frisørsalonger på linderudsenter, men kjenner ingen som har klipt seg der. Noen ??
Lune Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Jeg har endelig funnet en frisør jeg er kjempe fornøyd med. www.t35.no Klipper meg hos Silje.
Arwen Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Maja på Auster på Linderud er den eneste som får røre håret mitt
Gjest LanaLane Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Synes alle på Studio Alf er sykt flinke. Men det koster deretter og.
Gjest LanaLane Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Jeg har endelig funnet en frisør jeg er kjempe fornøyd med. www.t35.no Klipper meg hos Silje. Jeg har alltid lurt på den salongen! Går ofte forbi den, men den har jo ikke noe navn, bare gatenavn. Nå ble jeg klokere
Lune Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Jeg har alltid lurt på den salongen! Går ofte forbi den, men den har jo ikke noe navn, bare gatenavn. Nå ble jeg klokere Ja, det stemmer. Er to frisøre som tidligere jobbet på DUGG frisør som har startet den. De bruker bla. organiske hårfarger, mildere mot håret, hodebunnet og miljøet. Betalte 1500kr for klipp og foliestripet i håret, jeg har ganske langt og tykkt hår. Synes ikke det er ille i det hele tatt. Anebefales! De tar seg skikkelig tid til deg. Jannicke er den mest ettertrakte friøsren der, hun er eieren. Men, er også mye dyrer og har lang venteliste. Som sagt er jeg kjempe fornøyd med Silje. Du kan bestille time på nettet, min erfaring er at de ofte har ledig når du ringer.
Gjest meee Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Maja på Auster på Linderud er den eneste som får røre håret mitt Så hun er flink. hvor mye koster klipp hos dem?? Kunne tenkt meg dit siden jeg bor i nærheten.
Arwen Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 :klø: husker jammen ikke, bare drar kortet jeg
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Hei. Jeg ønsker å klippe meg, men vil ikke eksperimentere på en frisør uten å høre fra noen som har vært der. Hvem vil dere anbefalle? Husker at det var en forum her foen en stundt tilbake om dette, men klarte ikke å finne den fram. Jeg bor på bjerke og vet om at det finnes 2frisørsalonger på linderudsenter, men kjenner ingen som har klipt seg der. Noen ?? Monica på LaBionda i Bogstadveien. Verdens beste frisør!!!! Har tynt og lite fint hår, men monica klarer alltid å få det til å bli fint. Erfaren og teknisk flink. Ærlig om hva du kler og ikke kler.
Arwen Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Så hun er flink. hvor mye koster klipp hos dem?? Kunne tenkt meg dit siden jeg bor i nærheten. Fant prisliste her.
Tigerlily Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Melder meg på theresesgate 35. Etter at Jannicke klippet meg så har ingen andre frisører fått røre håret mitt. Hun er så sinnsykt flink! Flytter hun, så flytter jeg etter! Skal til Jannicke om en ukes tid, gleder meg!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Melder meg på theresesgate 35. Etter at Jannicke klippet meg så har ingen andre frisører fått røre håret mitt. Hun er så sinnsykt flink! Flytter hun, så flytter jeg etter! Skal til Jannicke om en ukes tid, gleder meg! Hvor mye koster det å klippe seg hos henne? Vanlig dameklipp
Tigerlily Skrevet 18. november 2008 #13 Skrevet 18. november 2008 Jeg var der i dag, betalte 2000kr for striper, klipp og sånn der pulvergreier som gir rufsevolumhår. Men prisene deres står på www.t35.no , Jannicke er vel den som tar mest.
Gjest luffa Skrevet 3. oktober 2009 #14 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg råder ingen til å gå på LIMESTUDIO i tullinsgt. Det viser seg å være en råtten bedrift,hvor de utnytter ansatte virker det som..,hørt rykter av bekjente og følte på det selv her for leden dag.. og de har visst stadig utskiftning av ansatte.ve aldri hvem en kommer til.dessuten avlyser de timer i hytt og pine..ikke god service! tross vakre lokaler og reklamerer "god stemning" merker man spenningen blandt de ansatte... Hadde ingen god erfaring,dama som klippa meg virka helt fjolle...ei rocke kjærring som fløy å snakka i tlf mens jeg hadde time.! Jeg mener det er riktig av dem å svare tlf...men å høre på kose snakk med sjefen er vel noe unødvendig...hadde det væer viktig ok...men 15min? Jeg er skuffa iforhold til det de liksom reklamerer for,tross grei klipp,mye små hakk....ingen bra salong. er ikke ute etter å slenge drit,mn er tidligere frisør..nå innen fashion, støtt de salongene som har godt miljø...dem andre er ikke verdt pengene som deres ansatte drar inn for dem..høres ut som en sur dame nei, er nok bare det at det er alt for mange salonger der ute som ikke burde bestå...sjekk svennebrev og mulighet for om dem hvitvasker penger...grunnet lave priser og suspekt salong. de som driver seriøst og pålitelig, de fortjener kunder fremfor tydelig dårlige salonger. peace;) luffe god helg:) luffa
Gjest sissi Skrevet 15. oktober 2009 #15 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg råder ingen til å gå på LIMESTUDIO i tullinsgt. Det viser seg å være en råtten bedrift,hvor de utnytter ansatte virker det som..,hørt rykter av bekjente og følte på det selv her for leden dag.. og de har visst stadig utskiftning av ansatte.ve aldri hvem en kommer til.dessuten avlyser de timer i hytt og pine..ikke god service! tross vakre lokaler og reklamerer "god stemning" merker man spenningen blandt de ansatte... Hadde ingen god erfaring,dama som klippa meg virka helt fjolle...ei rocke kjærring som fløy å snakka i tlf mens jeg hadde time.! Jeg mener det er riktig av dem å svare tlf...men å høre på kose snakk med sjefen er vel noe unødvendig...hadde det væer viktig ok...men 15min? Jeg er skuffa iforhold til det de liksom reklamerer for,tross grei klipp,mye små hakk....ingen bra salong. er ikke ute etter å slenge drit,mn er tidligere frisør..nå innen fashion, støtt de salongene som har godt miljø...dem andre er ikke verdt pengene som deres ansatte drar inn for dem..høres ut som en sur dame nei, er nok bare det at det er alt for mange salonger der ute som ikke burde bestå...sjekk svennebrev og mulighet for om dem hvitvasker penger...grunnet lave priser og suspekt salong. de som driver seriøst og pålitelig, de fortjener kunder fremfor tydelig dårlige salonger. peace;) luffe god helg:) luffa
Gjest sissi Skrevet 15. oktober 2009 #16 Skrevet 15. oktober 2009 ..må si meg enig der luffe, men på continental er de dyktige og gjennomførte:) alltid fornøyd jeg og de jeg kjenner som går dit!
kissmequick Skrevet 15. oktober 2009 #17 Skrevet 15. oktober 2009 Noen som vet om en frisør som er flink til å se hva som kler deg, uten å ta helt av når du sier at de kan gjøre hva de vil? Jeg har veldig langt hår, og synes det er på tide å gjøre noe med det, men siste gang jeg fortalte en frisør at hun hadde frie tøyler så gikk håret mitt fra å være ned til rumpa og mørkt, til guttekort og orange. Var egentlig fint nok, men jeg var fjorten, og ikke SÅ tøff >.> Litt redd for å få en frisyre jeg hater, eller en som krever tre timer hver morgen. Dessuten aner jeg egentlig ikke hva jeg vil ha. Bor i oslo sentrum, så hvis noen har noen å anbefale i nærheten her blir jeg veldig glad
Gjest LG Skrevet 16. oktober 2009 #18 Skrevet 16. oktober 2009 Noen som vet om en frisør som er flink til å se hva som kler deg, uten å ta helt av når du sier at de kan gjøre hva de vil? Jeg har veldig langt hår, og synes det er på tide å gjøre noe med det, men siste gang jeg fortalte en frisør at hun hadde frie tøyler så gikk håret mitt fra å være ned til rumpa og mørkt, til guttekort og orange. Var egentlig fint nok, men jeg var fjorten, og ikke SÅ tøff >.> Litt redd for å få en frisyre jeg hater, eller en som krever tre timer hver morgen. Dessuten aner jeg egentlig ikke hva jeg vil ha. Bor i oslo sentrum, så hvis noen har noen å anbefale i nærheten her blir jeg veldig glad Signerer denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå