Gå til innhold

Hva har du lyst på?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er så kåt for tiden, men har liksom ikke lyst på det samme vanlige. Men nå har jeg kommet på hva jeg vil ha: jeg vil at mannen min skal fingre meg. Åh, det er lenge siden. Jeg blir helt våt av å tenkte på at han smyger seg inn til meg, og begynner å fingre meg men seg ligger på magen. Så snur jeg meg slik at han kan bruke munnen på brystknoppene mens han forsetter med noen ganger en leken finger og andre ganger mange bestemte harde fingre.

Hm, må bare få bedt om det og finne tid. Gleder meg sånn. xxxx

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg er så kåt for tiden, men har liksom ikke lyst på det samme vanlige. Men nå har jeg kommet på hva jeg vil ha: jeg vil at mannen min skal fingre meg. Åh, det er lenge siden. Jeg blir helt våt av å tenkte på at han smyger seg inn til meg, og begynner å fingre meg men seg ligger på magen. Så snur jeg meg slik at han kan bruke munnen på brystknoppene mens han forsetter med noen ganger en leken finger og andre ganger mange bestemte harde fingre.

Hm, må bare få bedt om det og finne tid. Gleder meg sånn. xxxx

Jes ! Det et superdeilig når man er kåt .Utrolig pirrende med en mannefinger inn der : ) deilig å klemme rundt fingern og bare kose seg - får ofte orgasmer av det -hærlig åklemme rundt fingern hans under orgasmen da : ) mannen min er dødsflink til å stimulere g-punktet , mye flinkere enn jeg selv kan gjøre det . Men så har han mye større fingre en meg da og kommer så mye lettere til : ) Min man liker å ha fingrene inni der - tviler på noen menn ikke vil .Men kanskje typen din er beskjeden og ikke tør på eget inisiativ ...da må du få han til å gjøre det selv . Rett og slett bare fortell han at du liker det .Kommer neppe som noen " bombe " på han - om han ikke er helt søndagsskolegutt da he he : ) Lykke til

Skrevet

Jeg har egentlig bare lyst på vill, heftig sex med en høy, veltrent, sexy, mørkhåret, slank, engasjert, intens, oppglødd, spennende, sterk brannsupporter med to/tre-dagers sjeggstubber og rød branndrakt på! Å, rødt er så fint til menn! Det er det jeg vil ha, men aldri vil få her jeg bor:P

Skrevet
Men kanskje typen din er beskjeden og ikke tør på eget inisiativ ...da må du få han til å gjøre det selv . Rett og slett bare fortell han at du liker det .Kommer neppe som noen " bombe " på han - om han ikke er helt søndagsskolegutt da he he : ) Lykke til

Hei. Joda, vi har gjort dette før, og han er kjempeflink, men det har liksom blitt avglemt i lengre tid, men nå er det på tide med et par hint eller to.

Skrevet

Aller mest har jeg lyst til å ha noen å ha lyst sammen med :forvirret:

Skrevet
Aller mest har jeg lyst til å ha noen å ha lyst sammen med :forvirret:

Gå ut å finn deg dame da ? Er da vell ikke så vanskelig .Finns tusenvis av ledige jenter som bare venter ...på beilere som deg : )

Skrevet
Gå ut å finn deg dame da ? Er da vell ikke så vanskelig .Finns tusenvis av ledige jenter som bare venter ...på beilere som deg : )

Jo... problemet er vel at jeg ikke har tid, og one-night-stands har aldri vært min greie. Skjønt det er vel akkurat det jeg skulle behøve :lol:

Skrevet
Jo... problemet er vel at jeg ikke har tid, og one-night-stands har aldri vært min greie. Skjønt det er vel akkurat det jeg skulle behøve :lol:

KA - man har alltid ( litt ) tid til det man prioriterer tid til . Lettvint ynskyldning og forklaring : ) En dame behøver ikke nødvendigvis oppta så mye tid .Rengner med hun har mye annet å gjøre selv : )

Skrevet
KA - man har alltid ( litt ) tid til det man prioriterer tid til . Lettvint ynskyldning og forklaring : ) En dame behøver ikke nødvendigvis oppta så mye tid .Rengner med hun har mye annet å gjøre selv : )

Jeg studerer - eksamen er rett rundt hjørnet. Derfor har jeg ikke tid ;)

Dessuten tar det meg alltid noen uker å tilpasse meg livet i et forhold kontra singellivet. Når pule-fasen begynner å avta får jeg alltid kalde føtter og begynner å tenke på all den friheten jeg har måttet gi slipp på, og må derfor tvinge meg på "avvenning" fra singellivet, for jeg vet at det er mer å hente i et forhold i det lange løp. Etter en uke eller to med "å nei, hva har jeg begitt meg ut på" begynner ting å gå seg til. :)

Skrevet
Jeg studerer - eksamen er rett rundt hjørnet. Derfor har jeg ikke tid ;)

Dessuten tar det meg alltid noen uker å tilpasse meg livet i et forhold kontra singellivet. Når pule-fasen begynner å avta får jeg alltid kalde føtter og begynner å tenke på all den friheten jeg har måttet gi slipp på, og må derfor tvinge meg på "avvenning" fra singellivet, for jeg vet at det er mer å hente i et forhold i det lange løp. Etter en uke eller to med "å nei, hva har jeg begitt meg ut på" begynner ting å gå seg til. :)

Pulefasen varer da hele forholdet , med mindre dama går i " verpeplaner "

Uansett er det vanlig å vente lenge med det - så ser ingen grunn til å få kalde føtter ..å unngå forhold av den grunn . Jevnlig god sex - får du i et forhold . Eller hos en fast elsker / venn .Derfor burde jo det være attraktivt - fremfor ONS ?

Ons er vell og bra - men ikke tilfredsstillende for meg . Forde jeg er alltid enda mer lysten på mere sex dagene etterpå ONS , og hormonene går amok så jeg " vansmektes " etterpå - og da er det så Jævlig kjipt å ikke få sex i det hele tatt og måtte lengte etter person fysisk .Syns faktisk en mann burde si - lengter du etter mere sex , må du gjerne ringe meg ! ONS er kjipt - forde der ikke lenge er kontakt etter 1 natt som oftest . I såfall må en gå for faste " elskere " -mye mer tilfredsstillende enn ONS .Syns jeg .Har derfor benyttet meg av elskere fremfor ONS tilbud : )

Skrevet

Fælt så "kranglete" og påståelig du er da i dag womenwomen. Selv om du gjerne har det slik som du beskriver med pulefase hele forholdet og greier, er det ikke sikkert det er slik for andre. Verden kan ikke bare ses fra ditt synspunkt, ei heller er du allvitende. ;)

Skrevet
Pulefasen varer da hele forholdet , med mindre dama går i " verpeplaner "

Uansett er det vanlig å vente lenge med det - så ser ingen grunn til å få kalde føtter ..å unngå forhold av den grunn . Jevnlig god sex - får du i et forhold . Eller hos en fast elsker / venn .Derfor burde jo det være attraktivt - fremfor ONS ?

Ons er vell og bra - men ikke tilfredsstillende for meg . Forde jeg er alltid enda mer lysten på mere sex dagene etterpå ONS , og hormonene går amok så jeg " vansmektes " etterpå - og da er det så Jævlig kjipt å ikke få sex i det hele tatt og måtte lengte etter person fysisk .Syns faktisk en mann burde si - lengter du etter mere sex , må du gjerne ringe meg ! ONS er kjipt - forde der ikke lenge er kontakt etter 1 natt som oftest . I såfall må en gå for faste " elskere " -mye mer tilfredsstillende enn ONS .Syns jeg .Har derfor benyttet meg av elskere fremfor ONS tilbud : )

Med "pule-fasen" mener jeg den perioden i begynnelsen av et forhold - enten det skyldes forelskelse eller nysgjerrighet - hvor man ikke kan ta fingrene av hverandre, og man gjerne ikke behøver fylle dagene med annet. Dette blir jo slitsomt i lengden, derfor vedvarer denne fasen ikke. Kunne godt tenkt meg å ha en pulekompis, som jeg bare kunne ringe når jeg var kåt (eller som kunne ringe meg når hun var kåt), men slike tafse-avtaler har jeg ikke erfaring med. Hvordan går man frem? Er man venner i utgangspunktet, for så å "oppgradere" vennskapet, eller er det noen man kunne innledet forhold til?

Skrevet
Med "pule-fasen" mener jeg den perioden i begynnelsen av et forhold - enten det skyldes forelskelse eller nysgjerrighet - hvor man ikke kan ta fingrene av hverandre, og man gjerne ikke behøver fylle dagene med annet. Dette blir jo slitsomt i lengden, derfor vedvarer denne fasen ikke. Kunne godt tenkt meg å ha en pulekompis, som jeg bare kunne ringe når jeg var kåt (eller som kunne ringe meg når hun var kåt), men slike tafse-avtaler har jeg ikke erfaring med. Hvordan går man frem? Er man venner i utgangspunktet, for så å "oppgradere" vennskapet, eller er det noen man kunne innledet forhold til?

Mine faste elskere begynte slik om jeg husker rett .Traff de utpå byen tilfeldig . Vi sjekket hverandre opp der .Var oppriktig intriserte i hverandre i utgangspunktet , masse kjemi osv .De ble sikkert med hjem første kvelden - mest bare for koz -likte hverandre og trives i selskapet med hverandre .Avtalte nye treff dagen etterpå , fikk tlf nummer etc - ut å drikke øl neste helg osv ( vi var jo begge single den gang ) i utgangspunktet var det farlig nært å utvikles til et forhold med den ene - men disse guttene bodde langt fra min hjemby, langt langt å kjøre - så ble dermed vanskelig .Så ble til at vi møttes i helgene -og også noen ukedager . Rotingen varte i over 1 år og vi fant ut etterhvert at vi passet bedre som elskere enn som kjæreste i løpet av denne tiden og fortsatte å møtes i lang tid -det var klart for oss begge i lang tid . Men vi var seriemonogame mot hverandre .Jeg hadde ingen andre menn akkurat da - men var singel . koz å ha det slik da !

Neste gutt var opp over ørene forelsket i meg - men jeg hadde det ikke på samme måte . Hadde sex med han - men ønsket aldri forhold .Når han begynte å stille for mye spørsmål om fremtiden og ymte frempå om forhold osv - ble det vanskelig .Så da måtte jeg bare trekke meg pent vekk litt etter litt .Men han ringte meg i lang tid etterpå 1,5- 2 år . Jeg pratet alltid masse med han og var vennlig - men bestemt på at jeg ikke vil ha forhold med han . Nu har han nok glømt meg : ) Vel - intensjonene var alltid kanskje et nytt mulig forhold - men ble elskere i stede .Ene gutten ble kanskje såret - men den andre var mer samstemt med meg ang ,intensjonene med forholdet . I kjærlighet kan en fort bli skuffet - men sån er leken for alle . Også for meg .Har aldri ønsket såre noen eller utnytte noen som ønsket forhold med meg .Men jeg kan jo ikke si ja til det -når jeg ikke føler det er rett for meg uansett . Jeg har aldri spurt noen - hei , vil du være min elsker en stund ? son fungerer det nå sjelden .Begynner som oftest slik jeg har beskrevet .

Skrevet
Fælt så "kranglete" og påståelig du er da i dag womenwomen. Selv om du gjerne har det slik som du beskriver med pulefase hele forholdet og greier, er det ikke sikkert det er slik for andre. Verden kan ikke bare ses fra ditt synspunkt, ei heller er du allvitende. ;)

Skjønner ikke hva du mener - jeg svarer jo bare på innlegg - hvorfor kaller du meg kranglevoren ??? Mener det seriøst det jeg skriver - slik jeg har det . Min mann og jeg etter 6 år har fortsatt pulefase som du kaller det .Den trenger da ikke dø- selv om man er sammen i masse år nødvendigvis ? klart det innimellom er roligere på den fronten - men det blusser alltid opp igjen .Har ikke mindre lyst på han i dag enn for 6 år siden ?

Skrevet

Det er akkurat det med følelser som er det skumle. Selv har jeg mine "kandidater" blant bekjentskaper og studiekamerater (vil helst unngå venner og arbeidskolleger, selv om det er morsomt å flørte med dem også). Jeg er hjelpelærer for førsteårsstudenter ved min høgskole, og det er flere av dem som ser ut til å ha et godt øye til meg. Men de får i tilfelle vente til neste semester, når jeg ikke lenger er hjelpelæreren deres :) Når jeg en sjelden gang går ut på byen er det for å ha det hyggelig med venner, og er da ikke interessert i å stifte nye bekjentskaper.

Er forøvrig bare interessert i å ha én jente om gangen, og det å høste flere fra samme sosiale gruppe (f.eks. studiekamerater) er dårlig butikk. Jeg er derfor veldig selektiv, og jeg tror at det dermed er lettere å rote seg inn i et forhold enn å bare ha en "lekekamerat". Vi får se. Blir neppe noe før over nyttår :)

Skrevet
Det er akkurat det med følelser som er det skumle. Selv har jeg mine "kandidater" blant bekjentskaper og studiekamerater (vil helst unngå venner og arbeidskolleger, selv om det er morsomt å flørte med dem også). Jeg er hjelpelærer for førsteårsstudenter ved min høgskole, og det er flere av dem som ser ut til å ha et godt øye til meg. Men de får i tilfelle vente til neste semester, når jeg ikke lenger er hjelpelæreren deres :) Når jeg en sjelden gang går ut på byen er det for å ha det hyggelig med venner, og er da ikke interessert i å stifte nye bekjentskaper.

Er forøvrig bare interessert i å ha én jente om gangen, og det å høste flere fra samme sosiale gruppe (f.eks. studiekamerater) er dårlig butikk. Jeg er derfor veldig selektiv, og jeg tror at det dermed er lettere å rote seg inn i et forhold enn å bare ha en "lekekamerat". Vi får se. Blir neppe noe før over nyttår :)

Fint av deg KA at du tar hensyn til følelser ...er for mange som ikke gjør det på riktig måte .En trenger da ikke såre folk unødvendig mye - når en kan såre dem bare bitte bitte litt istede . Håper du skjønner hva jeg mener . Går an å avslutte på en PEN måte - Eller direkte STYGG måte - det er det jeg mener .om man kjenner man ikke vil ha noe seriøst forhold til en person .Har en mange andre muligheter å velge mellom . Eks si til jenta / gutten at jeg ikke er klar / vil ha noe seriøst forhold - men jeg blir glad og lykkelig om vi kan ha litt kontakt likevell og overnatte av og til ? Er jo et alternativ - fremfor en brå uventet slutt uten å forstå helt dette selv ?Det er det mest sårende og triste syns jeg personlig .

De gangene jeg har blitt såret selv av menn jeg har hatt sex med ! Har vært når dem er for " feig " til å uttrykke sine ønsker / intensjoner med meg og ikke tør være ærlig .En jeg likte kjempegodt som var mye eldre enn meg - hadde jeg fantastisk sex med og god kjemi med fra første natt - men jeg visste i mitt hode at han ikke ville være det smarteste valg av fremtidig livspartner -da han var mye eldre og hadde flere barn ... Jeg hadde blitt så glad om han heller sa til meg at han ville holde kontakt og møtes med overnatting av og til , forde han liker meg så godt -og fortsette å kose oss litt om jeg ville - fremfor den brå brutale tilbaketrekking av all kontakt fra hans side ... Det var det værste for meg . Lengtet som GAL etter han da og hadde ingen annen mann da . hadde jeg fått mulighet å slukke tørsten etter han ...kan jeg si ..ville nok intressen dabbet mer av - da jeg i min fornuft alltid visste aldersforskjell var for stor - og det ikke ville være fornuftig å satse på en så mye eldre mann - som f.eks ikke vil ha flere barn .Er så mye bedre å skilles med en gjensidig forståelse av HVORFOR ? Så mye lettere å takle om menn kunne være litt ærlige .Jeg anser meg som svært ærlig selv - og tror andre er som meg av og til ....men mange menn er mye mer FEIG når det gjelder å kommunisere om slikt - følelser og ønsker og FORNUFT i det vi holder på med : SEX

IKKE alle jenter er fullstendig ufornuftig og kunn styrt av sine følelser .Virker som menn tror vi kvinner ER DET . Uansett denne mannen virker angre sin feige tilbaketrekning mange år etterpå .Han tar ofte kontakt ved tilfeldig møter og virker så YDMYK ovenfor meg ..noe angrende i blikket . Lurer på hva han tenker ? er mange år siden nå ...

Men jeg liker han ennå : )Men nå er jeg etablert på nytt og veldig fornøyd slik jeg har det . ..men vemodig å tenke på uansett - all koz vi gikk glipp av den gang .pga hans redsel for hva dette kunne føe til vidre - og no er det for sent ...vil aldri bli mulighet igjen. Love hurts : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...