Fru Fomle Skrevet 15. juni 2003 #1 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg har veldig lyst å kjøpe et modulbasert reolsystem som kan bygges ut etterhvert. Kan tenke meg en i bjørk eller oljet eik med mange kombinasjonsmuligheter (dører, glassdører, skuffer etc.). Har sett litt på Bonde hos IKEA, men den vil ikke gubben ha. Noen som har tips om fine reoler, gjerne i (oljet) eik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 15. juni 2003 Endret navnet fra seksjon til reol, siden "seksjon" visst er litt ut på interiør-fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. juni 2003 #3 Del Skrevet 15. juni 2003 Vi skal kjøpe bonde på IKEA :D synes den er veldig enkel og fin. Vet at de har et fint hyllesystem på skeidar også, husker ikke hva det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bokormen Skrevet 17. juni 2003 #4 Del Skrevet 17. juni 2003 BBB-reoler synes jeg er kjempefine! De er litt dyrere enn andre, men de holder i årevis. Mamma har hatt sine i over 35 år, og de er like fine enda. Finnes i mange varianter. Skap, glasskap, skrivepult, cd-hylle, kommode etc. Sjekk ut: http://furusetbok.no/bbb.html PS. Lønner seg og kjøpe dem i bokhandleren når det er boksalg... Sparer ganske mye på det.... Håper du finner det du leter etter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå