Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som er forholdsvis "ny". Hun er blitt utrolig viktig for meg og jeg har lyst å gi en presang til jul som viser hvor betydningsfull hun er blitt for meg. Hva gir du til din nærmeste venninne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har en venninne som er forholdsvis "ny". Hun er blitt utrolig viktig for meg og jeg har lyst å gi en presang til jul som viser hvor betydningsfull hun er blitt for meg. Hva gir du til din nærmeste venninne?

Heia,jeg kjøper anten en fin pynteting som jeg vet hun ønsker seg eller en parfyme hun vil ha,ja eller gavekort på ansiktsbehandlig,det vil jo alle ha ;-))

Gjest StockDama
Skrevet
Heia,jeg kjøper anten en fin pynteting som jeg vet hun ønsker seg eller en parfyme hun vil ha,ja eller gavekort på ansiktsbehandlig,det vil jo alle ha ;-))

Vil alle ha ansiktsbehandling? Nuvel, det varierer nok litt =)

Iår blir det sære filmer til alle...enkelt og greit,

Skrevet
Vil alle ha ansiktsbehandling? Nuvel, det varierer nok litt =)

Iår blir det sære filmer til alle...enkelt og greit,

Hm..det er vel noe alle tar innimellom,det gjør alle jeg kjenner iallefall..Greit å sleppe å bet det selv av og til ;-))

Skrevet

Det spørs jo litt hvilken personlighet hun har da. Er hun veldig jentete,så kan det jo være kjekt med en del små jenteting som sminke,parfyme,gavekort på massasje (kan være dyrt da) , gavekort på manikyr,en veske eller noe?

Men det er så individuelt. Skriv litt om hvilken type jente hun er,så kan det være at vi kommer på mer :gjeiper:

Skrevet

Et godt tips er Fair Trade-produkter, gjerne litt eksklusiv sjokolade med noe annet. Fint å gi, fint å få og flotte produkter!

Skrevet
Det spørs jo litt hvilken personlighet hun har da. Er hun veldig jentete,så kan det jo være kjekt med en del små jenteting som sminke,parfyme,gavekort på massasje (kan være dyrt da) , gavekort på manikyr,en veske eller noe?

Men det er så individuelt. Skriv litt om hvilken type jente hun er,så kan det være at vi kommer på mer :gjeiper:

Takk for svar :) Jeg ønsker velig at gaven skal avspeile hva hun betyr for meg. Hun er en meget reflektert og tenkende jente og leser mye bøker som inneholder "livsvisdom". Samtidig er hun glad i å pynte seg og er opptatt av kvalitet. Både sminke, pynt, smykker etc er gode ting å gi, men har så lyst å gi det lille ekstra som viser at hun er min hjertevenn...

Skrevet

Scrapbook med bilder av dere, noen fine dikt osv.?

Et fint smykke?

Vin?

Hjemmelaget godis?

hmm..

Kosepakke? med f.eks:

- pledd

- duftlys

- en god bok

- Hjemmelaget godis

- kaffe/te

Skrevet

Jeg har 3 unike og gode veninner og vil vise dem at de betyr mye for meg. Så jeg har laget flotte smykker med ekte perler og glassperler til dem. Unike smykker til unike venninner!

jeg syns virkelig det er tanken som teller bak gaver, derfor syns jeg at noe en har brukt mye tid på er bedre enn å må kjøpe noe som koster så mye for at det skal vise at du setter pris på dem! Syns å bruke tid på gaver til noen er mye mer verdifult enn hvor mye penger enn bruker.....

Men det er meg da:-)

Skrevet

Sikkert ikke svaret du ønsker - men jeg har endelig kuttet ut alt som heter gaver til venninner - ja, bortsett fra vertinnegaver og bursdagsgaver til runde dager og jeg skal i selskapet.

Synes det er altfor mye kjas og mas med hele gavestyret - så fører det til at vedkommende får dårlig samvittighet hvis hun ikke har kjøpt noe tilbake - og må stresse ut i siste liten og finne et eller annet ..

Hvis det er en gave som skal gis som en oppmerksomhet og takk for et eller annet så kjøp en fin sjokolade, vin eller en nydelig blomst .. og si for all del at gaven gis fordi hun har ".....bla, bla, bla" .. og at hun ikke må finne på å gi noe tilgake. Det er tanken som teller og overdådige gaver skaper kun dårlig samvittighet hos mottaker.

Gjest -Maggie-
Skrevet
Et godt tips er Fair Trade-produkter, gjerne litt eksklusiv sjokolade med noe annet. Fint å gi, fint å få og flotte produkter!

Har du noen link til steder man får kjøpt dette?

Skrevet
men har så lyst å gi det lille ekstra som viser at hun er min hjertevenn...

Da ville jeg funnet på noe selv, for det blir så mye mer personlig! :)

Gjest LanaLane
Skrevet

På japan photos hjemmesider kan du lage små bøker med bilder av deg og henne. Ikke så dyrt heller!

Fikk en slik av kjæresten min og det er den beste gaven jeg noensinne har fått.

Skrevet

Hva med et pent smykke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...