Gjest Gjest Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Hvilken hund har Barrack Obama, og hvilken hund har George W.Bush?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Bush har en skotsk terrier, Obama har ikke hund enda tror jeg, men tenker på å skaffe seg en.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Obama skal kjøpe ettersom han lovte døtrene en hund om han vant.
The Kitten Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Obama skal kjøpe ettersom han lovte døtrene en hund om han vant. Jeg leste i avisen (BA) at datteren Malia er allergisk mot hunder, men er ikke det da ganske sært at Mr. Obama har lovet døtrene en hund? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Jeg leste i avisen (BA) at datteren Malia er allergisk mot hunder, men er ikke det da ganske sært at Mr. Obama har lovet døtrene en hund? :klø: Det finnes da hunderaser som passer for allergikere også.
The Kitten Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Det finnes da hunderaser som passer for allergikere også. Sant nok. Men det skrevet som om de skulle velge mellom alle hunderaser, og ikke bare raser som passer for allergikere. Og hvilke raser det er er vel litt individuelt, eller bommer jeg helt der?
Gjest Solsikke Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Sant nok. Men det skrevet som om de skulle velge mellom alle hunderaser, og ikke bare raser som passer for allergikere. Og hvilke raser det er er vel litt individuelt, eller bommer jeg helt der? Jeg leste det også i avisen i dag og tolker det på en annen måte enn deg. Siden datteren er allergisk så kan de ikke bare gå til Dyrebeskyttelsen å finne en hvilken som helst hund. Istedet så må de få tak i en spesiell rase (det er noen raser som, er allergivennlige), enten fra et sted som tar inn rasehunder som er forlatt osv., eller hos oppdretter av slike hunder.
The Kitten Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Jeg leste det også i avisen i dag og tolker det på en annen måte enn deg. Siden datteren er allergisk så kan de ikke bare gå til Dyrebeskyttelsen å finne en hvilken som helst hund. Istedet så må de få tak i en spesiell rase (det er noen raser som, er allergivennlige), enten fra et sted som tar inn rasehunder som er forlatt osv., eller hos oppdretter av slike hunder. Din tolkning høres utviltsomt mer riktig ut enn min.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Jeg så bilde av Obama, barna hans og en hund i VG eller Dagbladet her om dagen. Antok at det var deres nye, den var liten og hvit med svarte og brune områder... Vet ikke hva rasen heter.
The Kitten Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Jeg så bilde av Obama, barna hans og en hund i VG eller Dagbladet her om dagen. Antok at det var deres nye, den var liten og hvit med svarte og brune områder... Vet ikke hva rasen heter. Har han ikke lovet døtrene en hund når de flytter inn i det hvite hus da? Og de flytter jo ikke inn før i januar.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Bush har to skotske terriere ved navn Miss Beazley og Barney. De har til og med egen hjemmeside: http://www.whitehouse.gov/barney/ Og Barney bet forelden en innpåsliten journalist: http://www.dagbladet.no/art/george_w_bush/hund/3654723/ Ang Obama har han lovet døtrene en hund ja og den amerikanske kennelklubben har laget en avstemning over hvilken rase Obama burde skaffe seg og når han flytter. Alternativene var raser som ofte tåles av allergikere; bichon frise, puddel, miniatyr schnauzer, kinesisk nakenhund og wheaten terrier. http://www.akc.org/poll/special/presidential.cfm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå