Gjest Gjest_Turid_* Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg har tengt å kjøpe en sånn stor masasje vibrator. Hva skal jeg kjøpe?? ( Jeg tenker på sånn du får kjøpt på elkjøp til å putte i stikkontakten. Den skal brukes både i senga og til nakke skuldre. Jeg har også sett en de selger på et sånt stand v alnabrusenteret.) Har noen noen erfaringer å dele? Jeg har flere vanlige dildo vibratorer men kunne tenke meg å prøve en sånn stor en.? Hvordan er det å få orgasme med en sånn en? Turid fra lillestrøm
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Kjøp deg MX-fighter! Fungerer over hele kroppen, men selges vel helst til annet bruk Bruk? Sett deg på den og la den gjøre jobben sin Fungerer hver gang!
Gjest Gjest_Turid_* Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Kjøp deg MX-fighter! Fungerer over hele kroppen, men selges vel helst til annet bruk Bruk? Sett deg på den og la den gjøre jobben sin Fungerer hver gang! Hvem selger denne ? Takk for svar. Turid
Gjest Gjest_Runa_* Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 MX-fighter den må bare oppleves .. eneste faren er at du blir avhengig. Har aldri noensinne opplevd raskere og bedre vei til orgasme .. og ikke bare en orgasme. Den lærte meg hva multiorgasme er
womenwomen Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Jeg har tengt å kjøpe en sånn stor masasje vibrator. Hva skal jeg kjøpe?? ( Jeg tenker på sånn du får kjøpt på elkjøp til å putte i stikkontakten. Den skal brukes både i senga og til nakke skuldre. Jeg har også sett en de selger på et sånt stand v alnabrusenteret.) Har noen noen erfaringer å dele? Jeg har flere vanlige dildo vibratorer men kunne tenke meg å prøve en sånn stor en.? Hvordan er det å få orgasme med en sånn en? Turid fra lillestrøm Ikke kjøp en veldig veldig stor om du ikke absolutt MÅ ha det ....blir for virkelighetsfjernt . Pluss - orgasme med en slik alltfor tykk sak - vet du hva - vondt når musklene trekker seg sammen rundt den .Da kjenner du det er faaan ikke god nok plass til den der likevell da liksom - litt redd akkurat da . KRAMPEVONDT ETTERPÅ -LEEENGE vondt i musklene .hele vagina hardt og vondt som et " rør "- øm lenge etterpå .Blir for voldsomt . Slike digre er for folk som er utrolig DIGRE og VIDE der nede ....men du kjenner din egne behov best . Vent med en slik til du er blitt " bestemor " he he
Gjest Gjest_Runa_* Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Ikke kjøp en veldig veldig stor om du ikke absolutt MÅ ha det ....blir for virkelighetsfjernt . Pluss - orgasme med en slik alltfor tykk sak - vet du hva - vondt når musklene trekker seg sammen rundt den .Da kjenner du det er faaan ikke god nok plass til den der likevell da liksom - litt redd akkurat da . KRAMPEVONDT ETTERPÅ -LEEENGE vondt i musklene .hele vagina hardt og vondt som et " rør "- øm lenge etterpå .Blir for voldsomt . Slike digre er for folk som er utrolig DIGRE og VIDE der nede ....men du kjenner din egne behov best . Vent med en slik til du er blitt " bestemor " he he Slike apparater er til å bruke på utsiden.
womenwomen Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Slike apparater er til å bruke på utsiden. Men den trenger ikke være så stor - du kan uansett velge selv hvor du vil ha den hen: ) .En mindre er mer anvendelig i såfall uansett utvendig eller innvendig , og er derfor " mer for pengene " . sånne megadigre -er ikke min greie : ) Kan ikke være helt bra ....å sprenge ut underlivet med en slik uansett .Jeg vil ikke bli " vid " nå tross allt .Derfor - en mer normal size - passer vell de fleste .
Gjest Gjest_Runa_* Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Men den trenger ikke være så stor - du kan uansett velge selv hvor du vil ha den hen: ) .En mindre er mer anvendelig i såfall uansett utvendig eller innvendig , og er derfor " mer for pengene " . sånne megadigre -er ikke min greie : ) Kan ikke være helt bra ....å sprenge ut underlivet med en slik uansett .Jeg vil ikke bli " vid " nå tross allt .Derfor - en mer normal size - passer vell de fleste . Et massasjeapparat er ikke en dildo ... det er et elektrisk apparat som masserer klitoris. Det gir utrolig kraftige vibrasjoner - du kan til og med bruke det utpå klærne dine .. og allikevel komme som et skudd på null komma null. Det kan ikke sammenlignes med noen dildo som helst .. Det er et apparat som masserer på utsiden .. masserer veldig sterkt - mye sterkere enn en vanlig vibrator.
Småkjekset Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Kjøp deg MX-fighter! Fungerer over hele kroppen, men selges vel helst til annet bruk Bruk? Sett deg på den og la den gjøre jobben sin Fungerer hver gang! Jeg har hatt min MX-Fighter i rundt 1 år nå.. Den er utrolig deilig å bruke, men alikevel klarer jeg ikke å komme
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #10 Skrevet 25. desember 2008 Den er veldig god å bruke på gutter også. Men da må han ha på seg en truse eller strømpebukse o.l. Slik at den holder penis på plass og han kan komme i det. Når han har hatt orgasme. Er det bare å kaste plagget til vask. Vibratoren blir liksom for intensiv hvis den er rett på hodet. Anbefales! Slipper billig unna og gjøre det på ham, hvis du ikke vil ha sex en dag, og han er veldig kåt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå