Gå til innhold

Synkronisere iPoden

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Jeg har lastet ned en del nye sanger til iTunes, og vil overføre disse til iPoden. Men når jeg trykker på synkroniser, så står det at den synkroniserer, men det er ingen endringer av innholdet på iPoden..

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Jeg lastet ned den nye versjonen av iTunes, men det skjer fremdeles ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du husket på å krysse av i boksen på spillelister du vil ha med?

Bare et lite idiotispørsmål :fnise:

Skrevet

Kanskje det hjelper å resette iPoden? Da mister du alt innholdet på den, men det gjør vel ikke noe hvis du uansett skal synce den på nytt.

Jeg har forrige generasjons iPod Classic, og jeg tror metoden er den samme for de iPod-er med klikkehjul: Switch "hold"-knappen på og av, så holder du inne meny-knappen og knappen i midten samtidig (de må trykkes inn akkurat samtidig). Etter å ha holdt dem inne i noen sekunder skal det vises et eple på skjermen, og iPoden vil være "reset" til fabrikkinnstillingene.

Det har hjulpet når jeg har hatt lignende problemer tidligere, så det er vel verdt et forsøk. Håper det ordner seg.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg prøvde å resette, men fortsatt skjer det ingenting. Så utrolig irriterende!!

Noen andre som har forslag? :)

Skrevet

Prøv å resette ipoden i itunes (står på samme side som synkroniseringen og hvor du kan se hvor mye brukt plass det er på ipoden din).

og et teit spmål, men jeg drister meg til å stille det likevel... du sier du har lastet nye sanger til itunes - du har lagt de i biblioteket da? For musikken må ligge der for å synkroniseres.

Skrevet

Nå gikk det! Tusen takk!

Måtte resette inne på iTunes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...