Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man for eksempel har fått feil billetter fra Billettservice sendt i posten, eller noe lignende som helt klart er selgers feil, og man må stå i en dyr telefonkø i en time for å rette dette opp, kan man kreve at de dekker regningen for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis man for eksempel har fått feil billetter fra Billettservice sendt i posten, eller noe lignende som helt klart er selgers feil, og man må stå i en dyr telefonkø i en time for å rette dette opp, kan man kreve at de dekker regningen for det?

Nei, det kan du ikke.

Skrevet
Nei, det kan du ikke.

Jo, du kan faktisk kreve tilbake ditt dokumenterte økonomiske tap. Men de færreste gidder ta seg bryet med det.

Skrevet
Jo, du kan faktisk kreve tilbake ditt dokumenterte økonomiske tap. Men de færreste gidder ta seg bryet med det.

Sende inn en kopi av telefonregningen, for eksempel?

Tviler på jeg hadde giddet, men det er litt irriterende hvor mye selskaper kan slippe unna med bare fordi folk har en tendens til å la det gå i stedet for å stå på sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...