Glynis Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Hvis man for eksempel har fått feil billetter fra Billettservice sendt i posten, eller noe lignende som helt klart er selgers feil, og man må stå i en dyr telefonkø i en time for å rette dette opp, kan man kreve at de dekker regningen for det?
The Kitten Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Hvis man for eksempel har fått feil billetter fra Billettservice sendt i posten, eller noe lignende som helt klart er selgers feil, og man må stå i en dyr telefonkø i en time for å rette dette opp, kan man kreve at de dekker regningen for det? Nei, det kan du ikke.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Nei, det kan du ikke. Jo, du kan faktisk kreve tilbake ditt dokumenterte økonomiske tap. Men de færreste gidder ta seg bryet med det.
Glynis Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Jo, du kan faktisk kreve tilbake ditt dokumenterte økonomiske tap. Men de færreste gidder ta seg bryet med det. Sende inn en kopi av telefonregningen, for eksempel? Tviler på jeg hadde giddet, men det er litt irriterende hvor mye selskaper kan slippe unna med bare fordi folk har en tendens til å la det gå i stedet for å stå på sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå