Gjest Tex Skrevet 15. juni 2003 #1 Del Skrevet 15. juni 2003 ...noen som vet når skattepengene skal være på konto? -har lyst ut på shopping, jeg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juni 2003 #2 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg fikk mine på fredag. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. juni 2003 #3 Del Skrevet 15. juni 2003 Heldiggris. Så forresten at det var flere tråder om samme tema her....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 15. juni 2003 #4 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg får ikke mine før 9. Oktober jeg....ettersom Oslo kommune fant det for godt å ikke bli ferdig. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. juni 2003 #5 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg mener at jeg har hørt at skattepengene kommer rundt den 20.juni. Det er jo ikke så lenge til da, Anitacath, og DA kan du shoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. juni 2003 #6 Del Skrevet 15. juni 2003 Det er sant.... Leste et sted at ligningen blir lagt ut 20. juni og at pengene kommer på konto kort tid etter. Det betyr full konto på meg når jeg skal på shopping i København.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 15. juni 2003 #7 Del Skrevet 15. juni 2003 Sambo får på fredag 20.juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå