Anscombe Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 I vår bestilte jeg to PC-spill fra en norsk nettbutikk. Det tok lang tid uten at jeg mottok noe i posten, så jeg sendte en mail. Da sa de at de hadde fått pakken i retur, så jeg ba dem prøve igjen. Jeg snakket med posten, og de sa det hadde vært noe tull med adressen min, men skulle fikse det. Det samme skjedde 2-3 ganger til. Nå har det gått et halvt år og jeg har fortsatt ikke spillene mine (som jeg har betalt for). Det har gått så lang tid fordi jeg rett og slett glemte hele greia da jeg dro på sommerferie. Nå har jeg flyttet, og har meldt adresseendring, og all annen post (tror jeg da!) kommer fram. Kan jeg kreve å få pakken tilsendt nå, etter så lang tid? Må innrømme at jeg synes det er litt flaut å spørre når det er så lenge siden, og de hadde så mye "trøbbel" med meg og adressen min sist. I tillegg er jeg rimelig "lost" når det kommer til forbrukerrettigheter og slikt. Noen som vet hva som gjelder i slike situasjoner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå