Solstrålen Skrevet 15. juni 2003 #1 Del Skrevet 15. juni 2003 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt konfetti?? Jeg har ikke lyst å bruke ris, og med 13 dager igjen, begynner jeg å få dårlig tid til å kjøpe ting (hvis jeg må kjøpe over nett!) Siden Bryllupsbutikken her på KG er stengt, må jeg finne på noe annet?? Tips? Bor i Bergen.. Noen andre som skal ha konfetti/ris?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. juni 2003 #2 Del Skrevet 15. juni 2003 Mener du sånn som skal kastes over dere utenfor kirken? Skal ikke gjestene sørge for sånt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 15. juni 2003 #3 Del Skrevet 15. juni 2003 IKKE bruk ris med mindre du vil at pip-pippene skal eksplodere! Hva med hele hvetekorn? (Tror fuglene kan spise det.) De symboliserer fruktbarhet på lik linje med ris, og er en langt eldre tradisjon i Norge i alle fall (selv om det egentlig skulle være hveteboller). Ser for meg alle gjestene som kaster hveteboller på dere! PS Mange kirketjenere får lyst til å spikre folk opp på veggen hvis de slenger fra seg noen kilo plast og papirkonfetti rett utenfor kirken. Det kommer andre brudepar etter dere, og det er jo ikke så hyggelig om kirketrappen ser ut som en bygate den 16. mai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 15. juni 2003 Jo, men jeg er blitt spurt om jeg vet hvor man kan få tak i det.. Jeg fikk nyss i at det var planlagt å kaste ris på oss, og som sagt... Vil da heller at det brukes konfetti, så ikke fugler osv tar skade av det.. Dyrevennen som jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 15. juni 2003 #5 Del Skrevet 15. juni 2003 Fant bare denne med et raskt søk: www.bryllupsbutikken.no/Tilbehor/konfetti Dessverre ingen ting på TG eller Binders. Hva med den ballongbutikken på Minde? Heter ikke den "Festeriet" eller noe slikt? Kanskje de har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 15. juni 2003 #6 Del Skrevet 15. juni 2003 Sorry! Ikke Festeriet men Ballongdekor ANS Storetveitv. 1 (tlf. og åpningstider på gule sider). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 15. juni 2003 Tuuusen takk Amica! Skal kontakte Ballongdekor og Ballong galleriet imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. juni 2003 #8 Del Skrevet 15. juni 2003 Solsikkefrø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 15. juni 2003 #9 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg ville også brukt solsikkefrø... Ikke skader man fuglene og de får et gratis måltid som de slipper å måtte lete etter.... Så skal det kastes noe over oss, så må det bli solsikkefrø.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå