Frog Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Har fått en idè fra en på forumet, som skulle gi sin mor en kurv med sminke. Dette vil jeg også gjøre for min mor, som om ikke lenge runder 40. Lurer på om dere har noen tips ? Helst konkrete, slik at jeg kan finne den på internett Kjøper sminken der til 1/4 av prisen her i Norge, og kan derfor kjøpe mere til henne . Så kom med konkrete tips, da Og gjerne erfaringer. Pudder, maskara, øyenskygger osv
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Hei. Hva med Dior 5 paletts øyenskygger... Kjempefine på Strawberrynet f.eks Hold deg til ett merke, sleng med transperent pudder, mascara og blush og kansje en fin leppestift med lipliner. Tyvtitt i skapene hennes, og se hva slags farger hun liker :-) D er hvertfall mitt tips, Dior har farger som passer alle aldre! Lykke til:-)
mari4ever Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Hei. Hva med Dior 5 paletts øyenskygger... Kjempefine på Strawberrynet f.eks Hold deg til ett merke, sleng med transperent pudder, mascara og blush og kansje en fin leppestift med lipliner. Tyvtitt i skapene hennes, og se hva slags farger hun liker :-) D er hvertfall mitt tips, Dior har farger som passer alle aldre! Lykke til:-) Har funnet nettop en side med fantastiske priser:) de har også dior, decleor, clarins, estee lauder osv. Dette er en Amerikansk side jeg har bestilt mye fra og fikk det i dag. veldig fornøyd:) frakten koster også bare 4.50 til norge og det blir mye billigere å handle her med fraktpris,enn strawberrynet.com;) Denne siden navnet er litt skeptiskt men jeg fikk alle mine produkter fint pakket inn og topp kvalitets produkter til en mye rimeligere penge;)
Gjest Raptuza Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Ufatteleg billege parfymar der, og ein kan få tak i 30 ml flakongar så ein slepp bruka parfymen ein liten evighet!!... Thankx!!
Kamelia83 Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Har funnet nettop en side med fantastiske priser:) de har også dior, decleor, clarins, estee lauder osv. Dette er en Amerikansk side jeg har bestilt mye fra og fikk det i dag. veldig fornøyd:) frakten koster også bare 4.50 til norge og det blir mye billigere å handle her med fraktpris,enn strawberrynet.com;) Denne siden navnet er litt skeptiskt men jeg fikk alle mine produkter fint pakket inn og topp kvalitets produkter til en mye rimeligere penge;) Det er bare 2.15 pund pr vare i frakt :O)
Frog Skrevet 9. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2008 Tusen takk for svar Skal se hva jeg finner :D
Parfumfreek Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Har funnet nettop en side med fantastiske priser:) de har også dior, decleor, clarins, estee lauder osv. Dette er en Amerikansk side jeg har bestilt mye fra og fikk det i dag. veldig fornøyd:) frakten koster også bare 4.50 til norge og det blir mye billigere å handle her med fraktpris,enn strawberrynet.com;) Denne siden navnet er litt skeptiskt men jeg fikk alle mine produkter fint pakket inn og topp kvalitets produkter til en mye rimeligere penge;) Jeg har handlet derfra i flere år, og har vært veldig fornøyd. Den er ikke Amerikansk da, men Engelsk Kursen på pund har ikke endret seg på samme måte som dollar, så endel produkter kan lønne seg å handle fra England nå
mari4ever Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Jeg har handlet derfra i flere år, og har vært veldig fornøyd. Den er ikke Amerikansk da, men Engelsk Kursen på pund har ikke endret seg på samme måte som dollar, så endel produkter kan lønne seg å handle fra England nå uups:p ble litt dyrere automatisk da med pund, men veldig billig fordeom:) begynte å lure siden det var så billig. for billig til å være sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå