Gå til innhold

Vet kjæresten/samboeren/ektefellen din at du skriver på KG?

Vet kjæresten/samboeren/ektefellen din at du skriver på KG og hva ditt nick er?  

1. 1. Vet kjæresten/samboeren/ektefellen din at du skriver på KG og hva ditt nick er?

• Ja
      57
    • Nei
      21

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet kjæresten/samboeren/ektefellen din at du skriver på KG og hva ditt nick er?

Jeg har ikke fortalt min om det. Jeg har ikke sett på det som nøye. Det er bare et sted jeg kan spørre og få svar på ting jeg lurer på og hjelpe andre med mine synspunkter, meninger og kunnskap.

Hva mener dere andre? :vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vet at jeg er her og han vet nicket mitt.

Gjest Tristessa
Skrevet

Samme her, han vet at jeg er her inne, og han kan nicket mitt. Men han leser aldri her, og jeg er ærlig talt ikke så veldig bekymret for akkurat det heller.

Skrevet

Ja, han er informert.

Men henger ikke etter meg her inne. Tror ikke han er nysgjerrig, men vet jo ikke - det gjør i alle fall ikke noe om han leser det jeg skriver.

Kan jo logge inn som gjest dersom jeg lurer på noe kinkig.

Men han kan en god del data, så om han virkelig vil, så finner han ut alt om hva jeg driver med på nettet ... tror jeg. Vi jobber i nettverk, så han har all info tilgjengelig som administrator.

Men, jeg har ikke så store hemmeligheter ... får jeg det, skal jeg bruke bibliotekets pc i så fall... Selv om jeg ikke har noen følelse av at han lurer i kulissene. Tvert i mot.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja han vet at jeg er her inne, og han vet nicket mitt.

Jeg har ikke noe problem med det, og det er så sjelden at han er her inne og, så..Og om han er her inne, så titter han bare på seksualitet-innleggene, og der skriver jeg ikke særlig mye :ler:

Gjest Mayamor
Skrevet

Han vet jeg er her og han vet nicket mitt.

Men han er ikke inne her selv...

Så han har ikke lest noe her inne.

Men det gjør ikke meg noe om han hadde gjort det.

Han vet det meste om meg og det jeg skriver her står jeg inne for uansett.

Mayamor

Skrevet

Han vet jeg bruker endel tid her inne og han vet nicket. Han er ganske nysgjerrig av natur og vil derfor av og til lese litt av det jeg skriver. Som regel blir han fort lei når han ser alt det "uinteressante" jeg skriver om. Han tror visst nettet er bare sex og kinkinge personer. :ler:

Plager meg egentlig litt at han kan lese dagboka mi, har jeg skrevet noe negativt om han tar han det utrolig ille opp at jeg legger det ut på nettet.

Gjest Janna
Skrevet

Ja, han vet.

Så lenge det ikke er spraydate eller noe sånt jeg driver med så synes han det er helt greit. :ler:

Skrevet

Ja han vet jeg er her og nicket mitt. Men han er her aldri selv.. Dette er liksom mitt fristed, å det respekterer han..

Men han syns jeg bruker vel mye tid her som oftest.... :ler:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Du tok ordene ut av munnen min, Skusla !

Skrevet

Ja, ligger jo tilogmed på favoritter. ;)

Men han bryr seg ikke noe med det. :)

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, det vet han.

Vi har hver vår pc, men han ser skjermen min fra sin stol, og kan umulig la være å legge merke til alt jeg driver med her, og at jeg er moderator også.

Noen innlegg nevner jeg for ham, spør hva han mener om tema etc. Jeg har vært på KG-treff også. Vanskelig å gjøre det uten at han vet ok KG?

Han kjenner nicket mitt, og kan lese dagboka mi om han vil. Jeg tviler sterkt på at det faller ham inn. Han vet at jeg ikke har mange hemlighetene for ham, jeg er skravlete av meg, og forteller ham alt jeg tenker på, stort sett.

Han respekterer mitt "fristed". (Ja, han snur seg vekk i senga om jeg skriver vasnlig dagbok også, det er mitt "privatliv", enda alt jeg srkiver der er ting jeg har snakka med ham om før jeg begynte å skrive, eller snakker om etterpå)

Skrevet

Ja,det vet han.

Hender han synes jeg er litt kjedelig når jeg henger her inne i timesvis!!! :blunke:

Da kommer det ofte fra stua:"Jeg er ensom jeg.."

Skrevet

Ja han vet at jeg er her, og hva nicket mitt er.

Jeg vet nicket hans på de "diskusjonsfora" han er på også...

Skrevet

Å jada, d vet han. Han kjenner nick'et mitt, og d gjør t o m datteren vår... :o Hender jeg må vise han et el annet her, bl a de dagene vi satt og lagde dikt og limerick's hele dagen.... Da syns han jammen vi hadde vært gode...... :ler:

Skrevet

Nei han vet ikke at jeg er her eller nicket mitt, jeg vil ikke at han skal vite det heller, vil ha mitt fri sted i fred liksom.

Og det er ikke alt jeg vil at han skal vite om meg heller, alle trenger å ha sine private tanker og meninger, og jeg skriver jo hit når jeg har vanskligheter i forholdet vårt, det ville han ikke satt pris på, det vet jeg.

Skrevet

Ja, han vet jeg er her og han vet nicket mitt. Han har tidligere vært veeeeldig nysgjerrig, men jeg har gitt klar beskjed om at dette er mitt fristed og her har han ingenting å gjøre. :sjarmor:

Han har etterhvert blitt totalt uinteressert etter jeg har fortalt litt om noen tråder og sånn.

Heldigvis. hehe...

Lillian

Gjest Embla s
Skrevet

jada, han vet nicket mitt, han syns jeg er her altfor mye innimellom (tror han kan bli litt ensom i soffaen foran tv noen kvelder..) Også hender det han er her inne selv! (din lille snik) :wink:

Skrevet

Embla skrev:

Også hender det han er her inne selv! (din lille snik)

AHA!!! Spionasje på gang altså.... :ler:

Gjest Embla s
Skrevet
Embla skrev:

AHA!!! Spionasje på gang altså.... :ler:

Kontraspionasje, dobbelagent :ler: Jeg har det helt fint med det :wink:

Det blir jo kjedelig å bare omgås IRL :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...