Gå til innhold

Han har større pupper enn meg...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min er nok litt overvektig, så han har ganske mye mannepupper. Selv er jeg slank og har mindre pupper enn ham...

Føles jo unektelig litt rart og dere er vel enig at jeg har grunn til å tenke sånn?

Men jeg tror ikke han klarer å slanke seg nok heller....og det er jo ikke min oppgave...?

Men har inntrykk at mannepupper er ganske vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjæresten min er nok litt overvektig, så han har ganske mye mannepupper. Selv er jeg slank og har mindre pupper enn ham...

Føles jo unektelig litt rart og dere er vel enig at jeg har grunn til å tenke sånn?

Men jeg tror ikke han klarer å slanke seg nok heller....og det er jo ikke min oppgave...?

Det spørs om du snakker om mannepupper eller bare fedme kombinert med slappe muskler. Det er nemlig to forskjellige ting. Mannepupper består av den samme type vev som kvinnepupper og kan komme på selv slanke og veltrente menn.

Den ene typen kan fjernes med trening og kosthold mens den andre må fjernes operativt.

Skrevet

Da lurer jeg på hva du regner som mannepupper?

Det er vanlig at menn har store bystmuskler, med fett utenpå. Formasjonen er gjerne bred, sitter høyt og er flat, og jo mere fett, jo mer "puppete" er de ettersom de siger ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...