Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er tilbake fra Sverige i dag...kjøpt dette til meg...Heldige meg!! :D Lurte på om noen andre likte den. Ganske søt men akkurat passelig til sommeren!

Videoannonse
Annonse
Gjest Máire
Skrevet

Ja! Jeg har den og jeg elsker duften. Den er søt og herlig og lukter så godt:)

Gled deg til å bruke den utover!

M. :D

(har faktisk nesten brukt opp flaska :grine: )

Skrevet

Prøvde den og den passa ikke meg i det hele tatt. Ble kvalm og fikk vondt i hodet. Ble litt for mye av det gode synes jeg. :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Passet ikke meg heller. Liker ikke å lukte jordbær. Heller en annen frisk lukt. Som Ralph, den er meg

Gjest Candyfloss
Skrevet

Bruker både den og Ralph Lauren. Veldig gode lukter! :D

Skrevet

Syns den hørtes god ut..... Lukter den litt krydder også....ikke bare søtt? Siden den har Hippie i navnet mener jeg.... :P

Skrevet

Ja jeg har den og syntes den er skikkelig god.. Har mange i samme "stilen", og liker best de friske duftene.. Har en litt tung en som jeg bruker på byen, men ellers går det i lette parfymer.

Har snart brukt opp Escadaen så jeg må til å kjøpe en ny.. Neste år går de ut av produksjon, så man må hamstre om man vil ha den!!! :-?

Skrevet
Neste år går de ut av produksjon' date=' så man må hamstre om man vil ha den!!! :-?[/quote'] Escada gir ut en sommerduft hver sommer som er ny. Så Ibizia Hippie selges kun i sommer..og etter egen erfaring blir de raskt utsolgt og da er det umulig å få tak i den igjen...Og ja jeg har den og ELSKER den, og jeg har maange parfymer :blunke: Så nå skal jeg snart kjøpe en til, så det holder til neste sommer!
Skrevet

Jeg synes den er ok.

Litt fjortis.

Men smak og behag kan jo ikke diskuteres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...