missfidget Skrevet 15. juni 2003 #1 Skrevet 15. juni 2003 Mannen min er tilbake fra Sverige i dag...kjøpt dette til meg...Heldige meg!! :D Lurte på om noen andre likte den. Ganske søt men akkurat passelig til sommeren!
Gjest Máire Skrevet 15. juni 2003 #2 Skrevet 15. juni 2003 Ja! Jeg har den og jeg elsker duften. Den er søt og herlig og lukter så godt:) Gled deg til å bruke den utover! M. :D (har faktisk nesten brukt opp flaska )
Midnattsol Skrevet 15. juni 2003 #3 Skrevet 15. juni 2003 Prøvde den og den passa ikke meg i det hele tatt. Ble kvalm og fikk vondt i hodet. Ble litt for mye av det gode synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2003 #4 Skrevet 15. juni 2003 Passet ikke meg heller. Liker ikke å lukte jordbær. Heller en annen frisk lukt. Som Ralph, den er meg
Gjest Candyfloss Skrevet 15. juni 2003 #5 Skrevet 15. juni 2003 Bruker både den og Ralph Lauren. Veldig gode lukter! :D
chimp Skrevet 15. juni 2003 #6 Skrevet 15. juni 2003 Syns den hørtes god ut..... Lukter den litt krydder også....ikke bare søtt? Siden den har Hippie i navnet mener jeg....
Skusla Skrevet 15. juni 2003 #7 Skrevet 15. juni 2003 Ja jeg har den og syntes den er skikkelig god.. Har mange i samme "stilen", og liker best de friske duftene.. Har en litt tung en som jeg bruker på byen, men ellers går det i lette parfymer. Har snart brukt opp Escadaen så jeg må til å kjøpe en ny.. Neste år går de ut av produksjon, så man må hamstre om man vil ha den!!! :-?
Minette Skrevet 16. juni 2003 #8 Skrevet 16. juni 2003 Neste år går de ut av produksjon' date=' så man må hamstre om man vil ha den!!! :-?[/quote'] Escada gir ut en sommerduft hver sommer som er ny. Så Ibizia Hippie selges kun i sommer..og etter egen erfaring blir de raskt utsolgt og da er det umulig å få tak i den igjen...Og ja jeg har den og ELSKER den, og jeg har maange parfymer :blunke: Så nå skal jeg snart kjøpe en til, så det holder til neste sommer!
myagi Skrevet 16. juni 2003 #9 Skrevet 16. juni 2003 Jeg synes den er ok. Litt fjortis. Men smak og behag kan jo ikke diskuteres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå