Gå til innhold

Jeg trenger hjelp med min venninne III

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hei igjen, for de som lurer på hvordan det går med henne kan jeg fortelle at hun har klart og gå ned ikke mindre enn 15 kilo. Hun er flottere enn noen gang og gjett om hun er stolt av seg selv.

Nå er det ikke lenge igjen til den store dagen.

Stolt Milla12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Dette var jo kjempeflott. Jeg forstod hun var begynt å trene? Hvor ofte trener hun, og hva?! Har sagt til meg selv at jeg må begynne treningen selv. Kanskje ikke for å ta av så mye, men heller holde kroppen mer ved like.

Når er bryllupet!?

Mva

Mia

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hun skal gifte seg i slutten av mai.

Hun trener sammen med meg på SATS her i byen 3 ganger i uken og har virkelig stått på for å blit kvitt kiloene. Jeg hadde aldri trodd at hun ville klare og gå ned 15 kg men i denne farta kan hun rekke 20 kg minus.

Hun har fått mer markerte trekk i ansiktet, smalene hofter og livvidden er redusert svært mye.

Men det aller beste er å se hvor fornøyd hun selv er, nå tør hun bruke ettersittende topper og kan kjøpe klær i normale størrelser. Huden har blitt bedre, elektrolysebehandlingen i ansiktet er unnagjort og håret har blitt fyldigere og har mer glans.

Det er helt utrolig og kjempegøy og være vitne til.

Milla12

Gjest Anonymous
Skrevet

Elektrolyse??? hva?? hvorfor??

Skrevet

15 kilo! Ikke dårlig. Snakk om godt forbilde for oss andre! Selv kunne jeg tenke meg å få strammet opp lårene og rompen. Har tenkt på SATS, men syns det er litt skummelt å måtte bli medlem (binde seg til medlemskap) i et helt år.

Du er jammen en flott venninne som tar deg tid til å satse så mye tid på henne. icon_smile.gif

Skrevet

Anonym: Dette har Milla fortalt om tidligere. Her kan du lese om del II av denne 'historien': http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...pic=435&forum=3

(Del I ligger i det gamle forumet)

Jeg må si at du er en god veninne som tar deg av veninnen din på denne måten. Jeg er helt uenig med de som mener at du har overdrevet litt med dette 'prosjektet'. Det er litt greit å få et spark i rumpa av og til.12

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det var mange her inne som klikket helt på at jeg tok henne med til elektrolysebehandling. Hun var plaget med endel hårvekst i ansiktet som nå er fjernet for godt.

Jeg har egentlig ikke brukt så mye tid på henne for hun har bare blitt med meg på trening, men når hun først kom i gang og så at kiloene forsvant ble det en sterk motivasjonsfaktor for henne til å dra på skikkelig.

Og når hun når minus 20 kilo har hun perfekt vekt i forhold til høyden sin. Dessuten har hun mer overskudd og bedre humør enn på lenge.

Milla12

Skrevet

Sukk! Jeg skulle ønske noen dro meg med tre ganger i uka!! Jeg hadde også trengt en "fast avtale" som jeg MÅTTE følge opp.

Skulle gjerne gå ned 20 kilo, og har litt under 6 mnd på meg.

Kjempeflott!!! Dere må kose dere!!

Skrevet

Her er det en som reagerte på Millas bryllupsforberedelser for sin venninne. Det jeg reagerte på var ikke at Milla tok med seg venninna si for å trene - det er kjempeflott og et skikkelig spark i baken flere (inkl. meg) kunne trenge! All ære til Milla for det.

Det jeg derimot reagerte på var den "kilometer" lange lista over ting som skulle gjøres før bryllupet, der en del ting i mine var unødvendig, og ikke minst hvordan dette blei lagt fram for venninna (les i linken ovenfor).

Flott at bruden/ venninna har begynt å trene og ser resultater av dette -bare ikke overdriv!12

Gjest Tristessa
Skrevet

15 kilo, skal si - det er jammen imponerende! Høres kjempefint ut dette, kanskje hetsen Milla fikk var helt unødvendig? Kjempefint! Du har gjort henne en enorm tjeneste! Så bra at det gikk fint til slutt da!12

Gjest KristinK
Skrevet

Denne gangen skal jeg la være å blande meg inn i ennå en diskusjon om det var bra eller dårlig av Milla og opptre sånn ovenfor venninnen sin, men jeg kan jo legge til at jeg hele tiden har hatt de samme meningene som Astra.

Jeg vil bare til slutt si at så lenge venninnen selv er fornøyd, så er det kjempeflott. Men jeg vil faktisk gi venninnen/bruden selv all æren for å ha gått ned 15 kilo. Selvom Milla kanskje gav henne et push, er det jo hun selv som har slitt for å nå dit hun har nådd.12

• 6 år senere...
Gjest Ibdid
Skrevet

Så flott for venninnen din!

Hvor tok hun elektrolysebehandlingen?

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

ehh... Nå er denne tråden over 6 år gammel, så sjansen er vel ganske liten får å få svar :fnise:

Gjest Gjeste_gjest
Skrevet

:fnise:

Det var litt morsomt da

Gjest *Mim*
Skrevet (endret)
ehh... Nå er denne tråden over 6 år gammel, så sjansen er vel ganske liten får å få svar :fnise:

Tja, si ikke det... :roll:

Endret av *Mim*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...