Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har feiret min 40 års dag med venniner. Ble en veldig vellyket kveld :jepp:

Men så til det store....? Av min kjære fikk jeg en blomster bukket, den hvar kjemmpe flott den men.........føler meg litt skuffet på en måte.

En blomsterbukket........men.....?

Litt trist alikevell, føler meg litt kravstor som ble skuffet.

Kommer ikke til å si noe til ham om hvordan jeg føler det, kan han være sur for att jeg valgte å feire dagen med venniner..? går da ikke ann....

Er jeg kravstor som ble skuffet over "jubileums" gaven eller burde jeg være fornøyd?

Hilsen

En som undrer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk også at jeg hadde blitt skuffet. Blomster er fint å få på bursdagen sin men når man feirer et rundt tall så synes jeg kanskje at man burde få litt mer enn blomster.

Skrevet

Det var jo en ganske demonstrativt dårlig gave. En bukett, og det til 40-års dagen? Hvor lenge har du vært sammen med ham? Hvis det er mer enn noen få måneder så må han gå og skamme seg over slik passiv aggresiv oppførsel på din jubileumsdag, og du må søren steike si det til han! Det holder bare ikke å drive på slik når man er voksen. :kjefte:

Skrevet

Kanskje har han en overraskelse på lur og planlegger å feire deg en annen dag? Bare en blomsterbukett høres litt rart ut, selv om de kan være dyre nok. Min mann hadde nok tatt meg med ut for å spise på etterskudd om vi ikke hadde feiret dagen sammen.

Skrevet

Vi reiste til et land langt utenfor Europa for å feire min 40 års dag.

Men hva skjedde?

Jo, når dagen kom så glemte han hele greia. Ikke noe "gratulerer med dagen" og ikke noen presang eller blomster. :roll:

Noen er bare sånn. :ler:

Jeg har lært meg å synes det er hverdagene som er viktigst (ellers hadde jeg jo blitt helt koko av den karen jeg har :ler: ).

Skrevet

Vi har vært sammen i ca 1,5år. Snart tre uker siden jeg fyllte år så jeg tviler på om det kommer noe mere........? (snufs)

Skrevet
Vi har vært sammen i ca 1,5år. Snart tre uker siden jeg fyllte år så jeg tviler på om det kommer noe mere........? (snufs)

Det må jeg brae si at jeg syns er litt tragisk. Hvis han heller ikke bryr seg om han ikke får noe annet enn blomster på sin bursdag så er jo det en ting, men noe gjør at jeg tviler på det.

Skrevet
Vi reiste til et land langt utenfor Europa for å feire min 40 års dag.

Men hva skjedde?

Jo, når dagen kom så glemte han hele greia. Ikke noe "gratulerer med dagen" og ikke noen presang eller blomster. :roll:

Noen er bare sånn. :ler:

Jeg har lært meg å synes det er hverdagene som er viktigst (ellers hadde jeg jo blitt helt koko av den karen jeg har :ler: ).

Jeg er helt enig. det er hverdager det er flest av. Jeg har ikke vært sammen med kjæresten så lenge og jeg prøver alt jeg kan å unngå at vi får for vane å gi hverandre for store bursdagsgaver og julegaver. Mye viktigere å gjøre ting for hverandre i hverdagen.

Skrevet

Jeg hadde også blitt skuffet. Gi ham en konfektesken når han har bursdag.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeskuffet jeg også! 40 årsdagen, så bare en bukett blomster? Nei, det går ikke an.. Enig med vedkommende over meg her, gi ham konfekt til bursdagen!

Skrevet
Har feiret min 40 års dag med venniner. Ble en veldig vellyket kveld :jepp:

Men så til det store....? Av min kjære fikk jeg en blomster bukket, den hvar kjemmpe flott den men.........føler meg litt skuffet på en måte.

En blomsterbukket........men.....?

Litt trist alikevell, føler meg litt kravstor som ble skuffet.

Kommer ikke til å si noe til ham om hvordan jeg føler det, kan han være sur for att jeg valgte å feire dagen med venniner..? går da ikke ann....

Er jeg kravstor som ble skuffet over "jubileums" gaven eller burde jeg være fornøyd?

Hilsen

En som undrer..

Ja visst kan han være sur for at han ikke fikk bli med på feiringen. Det hadde jeg blitt hvis min kjære hadde feiret sin 40 års dag, og jeg ikke fikk bli med på feiringen. Tror ikke jeg hadde giddet å gi han noe i det hele tatt. Du skal være glad til at du fikk en blomst.

Gjest regine ii
Skrevet

Men hvis han ble sur for at hun feiret med veninner så kunne han vel sagt det da?

personlig hadde jeg blitt superskuffet hvis kjæresten min "bare" ga meg en blomsterbukett på bursdagen min - uansett jubileum eller ikke! Litt mer omtanke bør det ligge bak en gave - det handler ikke om at det må være noe dyrt, men en blomsterbukett?

Tror nok jeg ville spurt hva han mente med det - iallfall hvis det tidligere har vært gitt litt ordentlige gaver.

Eller så får du gjøre som en annen sa - gi han en konfekteske når han fyller år...

Skrevet
Eller så får du gjøre som en annen sa - gi han en konfekteske når han fyller år...

Hun blir neppe invitert i hans fødselsdag, så da er det jo helt greit med kun en konfekteske.

Skrevet

hvis jeg ikke fikk være med å feire 40åesdagen til min kjære hadde jeg stukket innom rimi og kjøpt henne en nylonstrømpebukse i gave. No mere hadde hun f.. ikke fortjent

Skrevet

Er jeg naiv som forutsetter at TS og mannen har diskutert denne feiringen i forkant? Hvis mannen da ikke sa noe om at han ville reagere på at TS feirer med venninner, så kan han ikke furte i etterkant.

Skrevet (endret)

Kanskje han tror at damer blir kjempeglad for blomster. Hadde nok blitt kjempeskuffet selv. Men hadde ikke sagt noe. Jeg kan jo ikke kreve at presangen skal koste så og så masse, eller være så og så fin/oppfinnsom.

Han hadde nok måtte tatt til takke med blomster selv når dagen hans kom. Konfekt smaker jo som regel godt, så det hadde jeg nok ikke gitt.

Endret av Jade
Skrevet

jeg tror nok også jeg hadde blitt litt lei meg om min kjære ikke ville feire sin store dag sammen med meg i det hele tatt. At han ville ha guttefest er jo en ting, men jeg hadde jo ønsket å gå ut å spise, være hjemme å lage en spesiell liten feiring eller på en eller annen måte feire denne jubileumsdagen sammen med ham.

Og jeg hadde villet at han ville feire den med meg.

Likevel hadde jeg kjøpt en gave jeg syntes var spesiell for ham, og heller snakket med ham om at jeg var skuffet over at han ikke ville feire dagen sin sammen med meg.

Skrevet

Jeg hadde forventet noe som var mer symbolsk betydningsfult enn blomster, men ikke nødvendigvis dyrere.

Skrevet
Jeg hadde forventet noe som var mer symbolsk betydningsfult enn blomster, men ikke nødvendigvis dyrere.

Hadde dama valgt å feire med venniner så hadde hun ikke fått gave fra meg,kanskje blomster.

Jeg mener når man er i forhold feirer man med "fammilie" jentefest kan man ta senere/tiligere.

Skrevet

Att jeg skulle feire dagen hjemme med venniner sa han att hvar helt greit og hadde han hatt noe imot det hadde jeg gjort det alikevel (skulle jeg ha bedd par hadde jeg ikke kunnet få med meg "alle jenntene" pga plassmangel)......det er andre måter vi kunne ha "jubilert" i sammen på f.eks en middag, reise etc.

Kan ikke se noe problem i det jeg gjorde og hadde han blitt sur over det (noe han sa han ikke ble men muligens....?)

Så tror jeg sannelig jeg måtte ha tatt en revurdering av hele forholdet. (har vært gift med en kontroll freak tidligere :filer: )

Det med konfekt :sjenert: er kansje ikke så dummt. :lur:

Er ikke lenge til han har bursdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...