Gå til innhold

Pop ups hele tiden

Anbefalte innlegg

Gjest forsvarsløs på nettet
Skrevet

Jeg skjønner ingenting, jeg har ikke vært innpå noen "mistenkelige" sider. Men likevel får jeg masse pop ups hele tiden. Hva kommer det av, og hvordan kan jeg bli kvitt deT? Fra før av poppet det opp nå og da, men nå er det blitt kjempeirriterende!!! hva skal jeg gjøre????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er inne på internettsider eller er det pcen din? Hvis det er pcen ville jeg tatt en omgang med vask og rydding. Antivirus foreksempel.

Er det på internett så spørs det litt, hvilken nettleser bruker du?

Skrevet

Vi hadde samme problemet for en tid tilbake. Det poppet opp hele tiden. Aner ikke hvor det kommer fra, men det er et virus, og noen påstår det kommer gjennom Msn. Det eneste du trenger for å få det, er å logge det på msn.

Mannen min kjørte masse virusprogram, det forsvant og dagen etter var det på plass igjen :sur:

Etter lang tid fant han ut at viruset hadde lagt seg i oppstartsprogrammet og derfor kom det igjen hver gang vi logget på maskinen.

Har du et oppstartprogram så gå inn der og fjern det. Vi har et program som heter Quick StartUp program. Mannen min fjernet det som ikke var nødvendig å ha der, og etterpå kjørte han avg. Viruset forsvant.

Msn avinnstalerte vi og bruker Skype i stedet. No problem lenger :)

Skrevet

Sannsynligvis et virus. Min kjære hadde samme problem for en stund tilbake. Installerte ny antivirus på maskina hans (norton er noe tull). Søkte gjennom, og den fant alt - og sletta det. Det legger seg som regel i oppstart (skriv msconfig i kjør-feltet på start menyen). Men her skal du dog vite hva du driver med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...