Gjest Gjest Skrevet 8. november 2008 #1 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg er alvorlig syk og vet at denne helgen kommer jeg ikke til å orke stort, men har ork nok til å føle at jeg er alene! I helgene er alle opptatt, med sine familiegreier eller ute på byen med sine venner. Og kjæresten, nei, han forsvant visst, da det ikke var så morsomt å være sammen med meg lenger. Det er veldig stille! I mørket i går kveld lurte jeg på om verden kanskje var rammet av en fryktelig virus og jeg var eneste overlevende! Men det kommer vel andre dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. november 2008 #2 Del Skrevet 8. november 2008 Det høres ikke bra ut. Har du prøvd å høre med alle vennene dine?? Sikkert noen som har tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 8. november 2008 #3 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg sliter ofte med samme problemet selv. Må noen ganger ta meg selv i å tenke tanker som "Nei, jeg kan ikke forstyrre de nå, de har sikkert andre planer", Eller "De har hatt så mye å gjøre i det siste, jeg kan ikke få de til å stresse med å komme hit nå". Likevel vet jeg jo at jeg har det vondt og vanskelig noen ganger og at jeg trenger at noen er der. Det er vktigere at noen er hos meg når jeg har det kjempevanskelig enn at de går i en eller annen middag eller noe sånt noe. Du bør nok prøve å få tak i noen venner eller familie, dersom alle er opptatt går det jo også ann å si at du trenger at noen er hos de, så skjønner de sikkert at de ikke kan si nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå