Gå til innhold

jegvillageFRESItråderiforumet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:rope: Atte, ikke ta vekk Fresitrådene!!!

Akkurat nå som jeg driver og tenker på å registrere meg igjen, så tar dere vekk den fine tråden jeg lagde, den som hadde så lang og fin overskrift. :tristbla:

Så nå vil jeg ikke registrere meg likevel, så nå forblir jeg et lite troll. :spise:

LA STÅ!! (Og bare så dere vet det, når vi skrev det på tavla, så fikk det stå i fred).

Nå legger jeg meg. Sånn er det med den saken.

:pirat::ninja::nissegutt::nisse::nisseblunk::nissekonekyss::nissevink::tannverk::ball::arrow::dusje::nissekyss::tree::nisselue::handle::fisk::tog:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, nå sjekket jeg og tråden fra i går er faktisk borte!?! Hvorfor? Tidligere i dag var den der, men med en litt kortere overskrift. :fnise:

Hvorfor ble den tråden fjernet, egentlig? Jeg likte den. :sjarmor:

Skrevet
?? :overrasket:

Fin tråd med fin overskrift som er .... poff! Vekk.

Skrevet

Den ble slettet fordi den forskjøv hele forumet med den lange overskriften den hadde. Overskriftet ble endret etter at den ble flyttet men siden flyttelinken ligger igjen på ris og ros og den gamle overskriften hang i igjen der inne, måtte jeg slette den.

Skrevet

Kan man ikke i sånne tilfelle sende en pm til den som startet tråden og be vedkommende endre overskriften? Det er vel ikke sånn at dette skjer hele tiden så dere ikke har tid?

Eller endre overskriften selv og så sende en pm til trådstarter om hva man har gjort?

Skrevet

Problemet er man kan ikke sende pm til gjester. Vi endret overskriften men etter den var flyttet, hadde vi endret før vi flyttet den hadde det ikke vært noe problem. Så da lærte vi noe nytt der også.

Skrevet

Ok Mette, siden det er deg så er det tilgitt.

Men altså: hvorfor i all verden er denne tråden flyttet til snikk snakk?? :overrasket:

Skulle tro vi bare drev med tullesnakk, og det er iallefall helt feil.

Hadde det ikke vært hemmelig, så hadde jeg kunnet fortalt at det vi egentlig driver med her er å utveksle statshemmeligheter. Fresi er utsending for Erna ( :gravid: ) , og jeg for Bush ( :cowboy: ) - vi driver og planlegger neste stortingsvalg ved å briefe Erna i alt hun ikke skal gjøre (og der kommer altså jeg inn). Men dette kan jeg altså ikke si, siden det er hemmelig.

Kanskje burde denne tråden egentlig blitt flyttet til et hemmelig rom, men ikke så hemmelig som den tråden med den fine overskriften da.

.............

Mysan: Send meg en pm a. :kyss:

---

..og forresten, når jeg tenker veldig godt etter, så tror jeg trådene mine har blitt flyttet til snikk snakk før også. Hvorfor det tro? :klø:

Jeg vil ha Ifa - hvis noen skulle være interessert i å vite det.

Skrevet
Problemet er man kan ikke sende pm til gjester.

Men Mette, hvis det oppleves som et problem at man ikke kan sende pm til gjester, så kan du jo endre det. :sjarmor:

Skrevet
Ok Mette, siden det er deg så er det tilgitt.

Men altså: hvorfor i all verden er denne tråden flyttet til snikk snakk?? :overrasket:

Skulle tro vi bare drev med tullesnakk, og det er iallefall helt feil.

Hadde det ikke vært hemmelig, så hadde jeg kunnet fortalt at det vi egentlig driver med her er å utveksle statshemmeligheter. Fresi er utsending for Erna ( :gravid: ) , og jeg for Bush ( :cowboy: ) - vi driver og planlegger neste stortingsvalg ved å briefe Erna i alt hun ikke skal gjøre (og der kommer altså jeg inn). Men dette kan jeg altså ikke si, siden det er hemmelig.

Kanskje burde denne tråden egentlig blitt flyttet til et hemmelig rom, men ikke så hemmelig som den tråden med den fine overskriften da.

.............

Mysan: Send meg en pm a. :kyss:

---

..og forresten, når jeg tenker veldig godt etter, så tror jeg trådene mine har blitt flyttet til snikk snakk før også. Hvorfor det tro? :klø:

Jeg vil ha Ifa - hvis noen skulle være interessert i å vite det.

Ojsann, dette var så hemmelig at jeg ikke selv visste om det, men det spiller sikkert ingen trille, jeg briefer så gjerne Erna i littavhvert, men den gravidsmileyen synes jeg var noe på kanten selv om den sikkert var ment å illustrere Erna men det er jammen meg litt på kanten uansett.

Glemte forresten å se Brokeback Mountain i dag, det kom jeg på nå med den cowboysmileyen.

Og Yay for hemmelig Fresirom! :sjarmor:

Dessuten har jeg en konspirasjonsteori; når jeg søker på meg selv (det gjør jeg hele tiden), kommer jammen meg ikke denne tråden opp og det synes jeg er særdeles mistenkelig. Forklaring ønskes.

:tre:

Skrevet
Ojsann, dette var så hemmelig at jeg ikke selv visste om det, men det spiller sikkert ingen trille, jeg briefer så gjerne Erna i littavhvert, men den gravidsmileyen synes jeg var noe på kanten selv om den sikkert var ment å illustrere Erna men det er jammen meg litt på kanten uansett.

På kanten er bra. :tommelsmil:

Glemte forresten å se Brokeback Mountain i dag, det kom jeg på nå med den cowboysmileyen.

Hah!!

Jeg så den. Riktignok så drev jeg og reparerte et par hansker samtidig, men jeg var iallefall i samme rom som tv'n. Jeg befant meg til og med foran tv'n, og det på en måte som gjorde at jeg faktisk så skjermen når (hvis) jeg kikket opp.

Derfor kan jeg gi deg et sammendrag:

-To cowboyer (hvorfor kalles de egentlig det når de gjeter sauer tro? :klø: ) gjeter, som du kanskje allerede har gjettet, sauer sammen.

-Så har de seg med hverandre (IKKE med sauene).

-Det likte ikke saueeieren (vet ikke hvorfor, men han fikk iallefall ikke være med), så sauecowboyene fikk sparken.

-Da giftet de seg med hver sin kvinne og fikk unger med de damene, altså hver for seg.

-Med jevne mellomrom reiser de på fishing i Valdres, men dustene glemmer jo å kjøre innom Dokka for å kjøpe med seg frossenfisk hjem igjen. :roll:

-Så dør den ene.

-Da blir den andre lei seg.

:tristbla:

Dessuten har jeg en konspirasjonsteori; når jeg søker på meg selv (det gjør jeg hele tiden), kommer jammen meg ikke denne tråden opp og det synes jeg er særdeles mistenkelig. Forklaring ønskes.

Hæ? Hææ?? Blir vi motarbeida?? Kan Mysan sende meg en pm og forklare hva som skjer?

:tre:

Ute og stjæler juletre? :nei:

:gravid::tog::cowboy:

Skrevet
På kanten er bra. :tommelsmil:

Hah!!

Jeg så den. Riktignok så drev jeg og reparerte et par hansker samtidig, men jeg var iallefall i samme rom som tv'n. Jeg befant meg til og med foran tv'n, og det på en måte som gjorde at jeg faktisk så skjermen når (hvis) jeg kikket opp.

Derfor kan jeg gi deg et sammendrag:

-To cowboyer (hvorfor kalles de egentlig det når de gjeter sauer tro? :klø: ) gjeter, som du kanskje allerede har gjettet, sauer sammen.

-Så har de seg med hverandre (IKKE med sauene).

-Det likte ikke saueeieren (vet ikke hvorfor, men han fikk iallefall ikke være med), så sauecowboyene fikk sparken.

-Da giftet de seg med hver sin kvinne og fikk unger med de damene, altså hver for seg.

-Med jevne mellomrom reiser de på fishing i Valdres, men dustene glemmer jo å kjøre innom Dokka for å kjøpe med seg frossenfisk hjem igjen. :roll:

-Så dør den ene.

-Da blir den andre lei seg.

:tristbla:

Hæ? Hææ?? Blir vi motarbeida?? Kan Mysan sende meg en pm og forklare hva som skjer?

Ute og stjæler juletre? :nei:

:gravid::tog::cowboy:

Jeg kan dessverre ikke dele opp innlegg i flere sitater, det er en mystisk kunst jeg aldri har klart å tilegne meg og den som lærer meg det kan få en hel skog full av trær.

Men altså! Takker og bukker for oppsummering av film, det var jo topp. Da slipper jeg muligens å se den, selv om jeg har den. jeg har nemlig tenkt at jeg skal spare den til en regnværssøndag, og selv om det ikke akkurat er noen mangel på regnværssøndager for tiden, får jeg meg ikke til å se den. Jeg begynner å tro at jeg aldri får sett den, faktisk, men nå vet jeg jo storyen, så det er greit.

Sånn ellers trodde jeg de mest gikk i gravet og raket fisk i Valdres, Dokka er jeg usikker på, men det er ganske fint der.

Og ja, vi blir motarbeidet på det grusomste. Søk på Fresi - får du opp denne tråden, kanskje? Nei. Ikke i det hele tatt.

Dessuten vil jeg slettes ikke si at dette er snikk-snakk. Det er en generell debatt om aktuelle saker og samliv og relasjoner, dessuten om mat og drikke og forbruker og økonomi og hus og hage (hanskene), eller muligens hobby (kommer an på hva slags hansker).

Men juletrær rapper jeg ikke! Jeg rapper bare dokurver.

:romeo::lillesky::pasha::trampe:

Skrevet

Oppdelingskyyyyrs:

1) Les innlegg.

2) Få lyst til å svare på innlegg.

3) Klikk på "svar" (eller hva det nå heter).

4) Merk all skriften ved hjelp av musa.

5) Høyreklikk over den merkede teksten.

6) Klikk på "kopier".

7) Klikk så på "lim inn" så mange ganger du vil.

8) Merk og slett det du ikke vil ha med.

9) Og svar innimellom etter

Skrevet

Glemte:

:nissevink::nissekonekyss::is::foto:

Og forresten så lurer jeg litt på denne: :scorpis:

Mette vil at alle skal være snille mot hverandre. Hvorfor er det en sånn slem smily her da?

Skrevet
Oppdelingskyyyyrs:

1) Les innlegg.

2) Få lyst til å svare på innlegg.

3) Klikk på "svar" (eller hva det nå heter).

4) Merk all skriften ved hjelp av musa.

5) Høyreklikk over den merkede teksten.

6) Klikk på "kopier".

7) Klikk så på "lim inn" så mange ganger du vil.

8) Merk og slett det du ikke vil ha med.

9) Og svar innimellom etter

Skjønner?

Beklageligvis nei. Er nok tett i pappen. Skjønner alt frem til punkt ni.

Glemte:

:nissevink::nissekonekyss::is::foto:

Og forresten så lurer jeg litt på denne: :scorpis:

Mette vil at alle skal være snille mot hverandre. Hvorfor er det en sånn slem smily her da?

Det er helt uforståelig. :sprettert: :slår:

Skrevet

Assa:

1) Hvis du trykker "lim inn" mange ganger, så kommer det mange sitater inni den ramma hvor du skriver.

2) Etter hvert sitat står det /quote.

3) Så skriver du inn dine bevingede ord etter hver /quote.

Skjønner?

*Knurr* Nå fikk jeg ikke posta fordi det var klammer rundt /quote. Så: derfor tok jeg bort klammene, men er etter /quote i klamme du skal skrive.

Skrevet

Heyyy!!

Punkt ni er jo på samme måte som når du får opp flere sitater ved å trykke "sitat+".

Skrevet

Hva har skjedd med siteringsfunksjonen. Virket ikke i går, virker ikke i dag.

Til Mette: Nå har jeg blitt klokere også - thank you :)

Til ts gjest, jeg har sendt deg en pm, du får se om du finner'n flyvende rundt. Ta med sommerfuglhåv så kanskje du fanger'n også.

Skrevet

Fresi!!!

Er det du som har gjort at forumoppsettet forandrer seg nå?? :nei:

For det ække meg. :romeo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...