Gå til innhold

Har dere latt kjæresten ta bilder/filme under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det høres litt spennende ut å bli tatt bilder av under forspillet, men tror definitivt at dette er en fantasi som ikke vil ta seg så godt ut i livet(siden jeg er så utrolig negativ til min egen kropp når jeg ser den på bilder). Tingen med å bli tatt bilder i, for min egen del, tror jeg ligger i denne "tilbedelsen" av kroppen min, på en måte.

Må innrømme jeg har vært inne på dette forumet, nakenprat, som var i avisene for en tid tilbake, og lest og sett hvordan menn rett og slett tilber kvinnekroppen, damen de har tilbringt de 20 siste årene med og fremdeles bli like tent av. Ville aldri lagt ut bildene av meg selv, og sørget for at dem ble slettet ganske fort, men bare selve settingen frister meg! Denne "tilbedelsen"! Sukk.

Dessverre er kjæresten veldig A4 og ville aldri gjort noe slik, tiltross for at jeg har småhintet bittelitt, så synes han hele konseptet er tull.

Er det noen av dere som har latt kjæresten ta bilder eller filme når dere har hatt sex? Angret du? Ble de feks publisert på nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjort begge deler og angrer. Men jeg hadde en psyko eks. Han hang opp bildene i oppgangen der jeg bodde og presset meg med filmen.

For all del..prøv og ha det gøy...

Skrevet (endret)

*borte*

Endret av Gitte
Skrevet

Gjort bilder og film ja, men aldri lagt ut på nettet. Det kunne jeg ikke tenke meg. Man aner ikke hvor de bildene ender opp til slutt, det eneste som er sikkert er at de aldri forsvinner selv om man sletter dem.

Det gjelder å stole på personen. Jeg kunne aldri tatt noen bilder eller film hvis jeg ikke stolte 100% på at kjæresten passet godt på dem og slettet dem etterhvert.

Dersom du stoler på kjæresten din og han stoler på deg, ser jeg ikke noe problem hvis dette er noe du har lyst til. Du kan jo foreslå å bare ha det for dere selv. Men jeg fraråder virkelig å legge det ut på internett, for det vil du nesten garantert angre bittert på.

Skrevet
Dessverre er kjæresten veldig A4 og ville aldri gjort noe slik, tiltross for at jeg har småhintet bittelitt, så synes han hele konseptet er tull.

Der har du svaret ditt. Man skal ikke presse noen til å bli med på noe de ikke vil.

Skrevet

Nei, gu, jeg ville ALDRI i mitt liv latt ham legge dem ut på nettet! Men har sett slike bilder, og ønsker egentlig bare "settingen", det at kroppen min tenner han så mye, på en måte. Jeg høres skikkelig snål ut, og er nok det.

Han er en helt utrolig kjæreste, tror jeg bare savner den spenningen, eller bare at jeg trenger litt ekstra oppmerksomhet innimellom. Han spør aldri etter sex heller, er alltid jeg som må si "Hey! Nå skal jeg ha meg noe.".

Men jeg regner med at dere synes det var veldig opphissende da bildene ble tatt? Når jeg tenker over det ville jeg heller aldri latt ham filme, bare ta bilder, og aldri lagt dem ut noen sted. Bare det å føle at han elsker kroppen min, i den forstand at han vil "forevige" den, er det jeg lengter litt etter.

Men huff, å brette noen ut over oppgangen eller internett er noe han ABSOLUTT ikke er typen til, og jeg føler med dere som dessverre har slike dårlige erfaringer:(

Skrevet

Kjæresten minfilmen med mobilen en gang som jeg ikke viste om det. Han sa det ikke før etterpå. Den ble slettet da :)

Skrevet
Jeg synes det høres litt spennende ut å bli tatt bilder av under forspillet, men tror definitivt at dette er en fantasi som ikke vil ta seg så godt ut i livet(siden jeg er så utrolig negativ til min egen kropp når jeg ser den på bilder). Tingen med å bli tatt bilder i, for min egen del, tror jeg ligger i denne "tilbedelsen" av kroppen min, på en måte.

Må innrømme jeg har vært inne på dette forumet, nakenprat, som var i avisene for en tid tilbake, og lest og sett hvordan menn rett og slett tilber kvinnekroppen, damen de har tilbringt de 20 siste årene med og fremdeles bli like tent av. Ville aldri lagt ut bildene av meg selv, og sørget for at dem ble slettet ganske fort, men bare selve settingen frister meg! Denne "tilbedelsen"! Sukk.

Er det noen av dere som har latt kjæresten ta bilder eller filme når dere har hatt sex? Angret du? Ble de feks publisert på nettet?

At slike bilder uten samtykke skulle bli publisert ut på nettet - det må være alles største mareritt å oppleve . La fantasien bli med fantasien - så risikerer du ikke det iallefall . Kan jo bli slutt vet du eller uvenner ? Eller du senere får " kjendisstatus " eks Mette Marit he he -Ikke noe kult at fortiden skal stadig rippes opp i da for deg : )Nei tenk 20 år fremover i tid minst - før du sier JA til det : )

Skrevet
At slike bilder uten samtykke skulle bli publisert ut på nettet - det må være alles største mareritt å oppleve . La fantasien bli med fantasien - så risikerer du ikke det iallefall . Kan jo bli slutt vet du eller uvenner ? Eller du senere får " kjendisstatus " eks Mette Marit he he -Ikke noe kult at fortiden skal stadig rippes opp i da for deg : )Nei tenk 20 år fremover i tid minst - før du sier JA til det : )

Ja, huff, har tenkt på det. Tror egentlig det hele bunner i at jeg bare ønsker at han skal gi meg litt mer oppmerksomhet annet enn å bare peise på og legge seg for å snorke:/

Nei, jeg har nok tatt til vett. Glorifiserte dette litt vel mye i går kveld da jeg tenkte på det, og ønsker ikke å risikere mitt "rykte" eller familien min for den saks skyld, om det skulle gå så langt. Tror sexlivet mitt trenger en oppfriskning, bare ikke med kamera inni bildet:P Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...