Gjest Frk Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Vil gjerne vite når på døgnet jeg er født osv, men har ikke kontakt med min mor(Tror neppe hun husker når jeg er født uansett pga psykisk sykdom). Kontakter jeg sykehuset jeg ble født på da? Nå er det 27 år siden, oppbevarer de attester så lenge?
Noli Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Folkeregisteret sender deg kopi av fødselsattesten din.
Gjest Frk Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Folkeregisteret sender deg kopi av fødselsattesten din. Takk! Var faktisk inne på sidene deres og kikket, men fant ingenting da. Får ta meg en runde til å se, eller ringe!
maura Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Det står ikke når på døgnet man er født i fødselsattesten, så tror nok den eneste måten du har en sjangs til å finne ut av dette på er å ta kontakt med sykehuset.
Gjest LanaLane Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 dette lurer jeg og på... men hva som sykehuset er lagt ned? Det er faktum i mitt tilfelle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå