Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Fant en åpen fane på vår felles pc På siden sto det Hemmlig Elsker Melding. Det virket som om det var en kode man måtte slå inn. Syntes dette virket ubehagelig. Da jeg gikk på loggen så jeg at siden var åpnet på secretlovmassage.com Noen som har erfaring med disse sidene/tjenestene? Hvordan virker det? På forsiden sto det at det vart 1 melding som lå og ventet. Føler at jeg vil vite litt før jeg spørr sambo. På forhånd takk.
Gjest virvelvind Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Godt mulig det bare var en typisk pop-up.
Gjest Wind Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Tenkte det samme som virvelvind da jeg leste innlegget... Hørtes veldig pop-up ut.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 er det det jeg tenker på er det bare humbug.trykker du videre får du nytt bilde..er noe reklamegreier og tester som helst skal lastes ned på mobil.koster flesk leser du det som står med liten skrift.
Gjest ts Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Ja håper det, har tenkt tanken. Men det som forvirret meg var at det sto at den meldingen som ventet var en i fra....(et stedsnavn) her i nærheten.
Gjest mii Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Ikke bekymre deg, det er bare reklame. Har fått det samme selv, tror faktisk det var i forbindelse med facebook.
Gjest Wind Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Ja håper det, har tenkt tanken. Men det som forvirret meg var at det sto at den meldingen som ventet var en i fra....(et stedsnavn) her i nærheten. Det er helt normalt. De sporer hvor du er, og skriver da stedsnavn i nærheten eller samme by.
Gjest ts Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Må smile over meg selv. Ser ikke på meg som noen sjalu eller kontrolerende person. Men kjente hjerte mitt hammret litt. Vill ikke at det fine vi har skal være en illusjon.
Gjest Gitte Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Det at det står at noen venter som er fra stedet du bor er rimelig vanlig i sånne reklamer. Bare på torrent-sider finner du den typen annonser..
Gjest Livets veikryss Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Fant en åpen fane på vår felles pc På siden sto det Hemmlig Elsker Melding. Det virket som om det var en kode man måtte slå inn. Syntes dette virket ubehagelig. Da jeg gikk på loggen så jeg at siden var åpnet på secretlovmassage.com Noen som har erfaring med disse sidene/tjenestene? Hvordan virker det? På forsiden sto det at det vart 1 melding som lå og ventet. Føler at jeg vil vite litt før jeg spørr sambo. På forhånd takk. Hei, jeg har gjort det samme som han. Jeg var innepå slike sider mens jeg var i et forhold. Jeg ønsket ikke å være utro men tror det var mere av spenning. Min sambo tok det opp og jeg fornektet det hele, det ødela for oss etter en tid. Du bør nok ta det opp, men på en slik måte at han ikke blir redd, ting kan mistolkes.
Hinata Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har gjort det samme som han. Jeg var innepå slike sider mens jeg var i et forhold. Jeg ønsket ikke å være utro men tror det var mere av spenning. Min sambo tok det opp og jeg fornektet det hele, det ødela for oss etter en tid. Du bør nok ta det opp, men på en slik måte at han ikke blir redd, ting kan mistolkes. Tror ikke du trenger å bekymre TS slik, høres mest sannsynlig ut som en pop-up..
Gjest Miley Skrevet 8. november 2008 #12 Skrevet 8. november 2008 Slik pop-up finnes overalt. Irriterende.
ty_pennington Skrevet 8. november 2008 #13 Skrevet 8. november 2008 Jeg får også ofte meldinger om at "en av dine venner elsker deg - klikk her for å finne ut hvem!". Det er nok dessverre ikke sant... I tillegg får man jo ofte meldinger om et titalls "lokale jenter", fra en eller annen ukjent bygd, når man er på f.eks. piratebay. Det er bare reklamer som finner ut hvor man sitter i landet, og så skriver noe for å lokke dumme menn til å kjøpe et eller annet.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2008 #14 Skrevet 8. november 2008 Jeg får hele tiden mail om at jeg har en privat melding som venter på meg, en elsker som venter på meg etc. De ser helt genuine ut og man skulle egentlig ikke tengt at det var reklare om det ikke var for at det lå 10-20 slike i innboksen til dagen.
Nora Wind Skrevet 8. november 2008 #15 Skrevet 8. november 2008 Slike pop-uper er det lassevis av. Inkl stedsnavn og norske navn på jentene osv. Skreddersydd reklame som tilpasser seg ip-adressen din. Det ligger alltid minst 1 melding og venter på deg.
Jade Skrevet 8. november 2008 #16 Skrevet 8. november 2008 Argh! Har fått en slik selv! Fra en annen tjeneste. Gikk inn på siden for å se hva det var. Og da var det bare en spamtjeneste. Du skulle skrive inn 10 mailadresser til hvem du trodde som likte deg (jeg gjorde selvsagt ikke det). En eller annen idiot har tydeligvis skrevet inn min adresse her, eller så har tjenesten fanget opp mailadressen min på en webside el.l. Jeg måtte bytte ut mailadressen min etterpå. Fikk mengder av spam hver dag etter dette!
Kosemose Skrevet 9. november 2008 #17 Skrevet 9. november 2008 På FB får jeg ofte meldinger om at "en av dine venner er forelska i deg" osv. også står det at jeg har så og så mange nye meldinger. Bare tull og leder til reklame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå