Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt samme hårsveis nesten så lenge jeg kan huske og nå er jeg leei! Har lysebrunt, langt (noen centimetere nedenfor skuldrene) og tørt/slitt hår. (håret mitt tåler veldig lite og blir fort slitt i tuppene). Siden det blir så fort slitt vet jeg ikke om farging er så lurt (prøvde å stripe det en gang og det hjalp ikke akkurat på), men kunne tenke meg å farge det litt mørkere.

Jeg vil ikke klippe det kort, og det ser fort tynt og enda mer slitt ut når jeg klipper det opp. :sukk: Det eneste jeg kan komme på å gjøre er å klippe luggen (ikke sånn kort, rett lugg, det har jeg hatt før og aldri igjen, men mer sånn lengre lugg som jeg kan legge på den ene siden, viss noen skjønner hva jeg mener).

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å gi håret mitt litt mer ”liv”? Gjerne med bilde :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første bildet til LanaLane er kjempefint, synes jeg. Ganske vanskelig å ikke kle den sveisen også, tror jeg.

Angående slitt hår, bruker du gode nok produkter da?

Skrevet

Tusen takk for tips, likte begge frisyrene godt, og særlig den første :) Litt vel kort for meg tror jeg, men ellers så er det noe sånt jeg har sett for meg.

Glynis: Grunnen til at håret mitt blir så fort slitt er at jeg er totalt avhengig av hårføner og rettetang for at det skal bli fint og dermed bruker jeg begge deler annenhver dag ca. Bruker alltid varmebeskyttende krem, og prøver å ikke vente for lenge mellom hver gang jeg kurer det, men er nok litt sløv der. Bruker vanlig billig-shampo og balsam.

Flere forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...