Gå til innhold

Bryllup henvist til danskebåtkafeteria

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Så på forsiden av enten VG eller Dagbladet i dag om et bryllup som ble henvist til danskebåtkafeteria + bruden var helt knust. Kjøpte ikke avisa, men er det noen som vet hva dette var - eller evt. har en link til artikkelen?

Jeg så på vg.no og dagbladet.no, men kunne ikke finne noe der.

Mari :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei!

Så på forsiden av enten VG eller Dagbladet i dag om et bryllup som ble henvist til danskebåtkafeteria + bruden var helt knust. Kjøpte ikke avisa, men er det noen som vet hva dette var - eller evt. har en link til artikkelen?

Jeg så på vg.no og dagbladet.no, men kunne ikke finne noe der.

Mari :)

Sånn som jeg forsto det (har ikke lest artikkel men hørte på radioen) så har de tydeligvis bestilt bryllupsfeiring på danskebåten, men det var tydeligvis "glemt" av de ansatte.. Så da ble de henvist til kafeteriaen! Og som plaster på såret fikk brudeparet et ny tur med danskebåten?!

Herregud, da hadde jeg vært fornøyd.... (Jeg hadde vel ikke valgt danskebåten i utgangspunktet, men hver sin smak..)

Så de har vel lært på den vonde måten at man alltid må få ting bekreftet før man drar.

Fant en link: http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondela...icle1185947.ece

Endret av Lille Rosa
Skrevet

Finnes det noe mer fancy enn en kafeteria på danskebåten? Synes ikke akk det er så veldig high class i utgangspunktet..

Skrevet

Feire bryllup på danskebåten.

Hver sin smak....

Skrevet

Bryllupscruise på danskebåt er vel ok, det - så lenge det finnes en bra restaurant om bord. Men en kafeteria!??? Huff, da...

Jeg hadde IKKE blitt særlig fornøyd med kun en gratisreise som plaster på såret for å si det sånn...

Skrevet

Jeg hadde aldri i livet tatt sjansen på bare å troppe opp på bryllupsdagen og håpe at alt var i orden. Her virker det som om kommunikasjonen har vært ganske dårlig, og da får brudparet skylde seg selv. Jeg synes de burde være fornøyd med det de fikk som plaster på såret.

Hva jeg synes om bryllupsmiddag på danskebåten er en helt annen sak ;)

Skrevet

Ganske fascinerende at overgangen fra å ha et dekket bord klart til de kom til det å måtte vente litt på at de fikk samlet sammen noen bord var så ille at hun ikke orket å spise maten engang. I hvert fall med tanke på at det var et danskebåtbryllup, noe som betyr at brudens standard allikevel ikke er så veldig høy.

Tipper det var bruden selv som tipset avisen.

Skrevet

Nok av folk her inne som fremstiller den minste lille ting som går kalt som helt katastrofe.

Her kommer et brudepar til selskapslokalet og finner ut at de har glemt hele greien. Joda, det ble rasket sammen noen bord og hevet på en duk. Men jeg kan aldri forestille meg at flertallet av bridzillas her inne hadde godtatt dette.

Føler at det bare er fordi bryllupsmiddagen er på danskebåten at folk her er så hånlige. Jeg ville nok heller ikke valgt å holde bryllupsfesten på danskebåten, men det betyr da ikke at de som velger å gjøre det ikke fortjener en like "perfekt" dag som alle oss andre. Folk gifter seg på cruiseskip og folk synes det er så flott og romantisk, men å gjøre det på danskebåten er vel bare harry og da fortjener de vist ikke bedre enn dette...

:fy_fy:

(hadde jeg vært dette paret så hadde jeg nok vært i kontakt med stena line flere ganger i forveien for å høre at alt var i orden osv, men samtidig så burde jo slikt strengt tatt ikke være nødvendig. Har man gjort en bestilling så burde det være tilstrekkelig)

Skrevet

Fascinerende så mange som synes bruden kan takke seg selv og at hun burde spist likevel. Her friker jo folk ut om dokurvene har feil farge, men om bryllupsmiddagen ikke er klar og man ikke kommer til dekket bort har det ikke noe å si? Da kan man bare takke seg selv?

Skrevet
Fascinerende så mange som synes bruden kan takke seg selv og at hun burde spist likevel. Her friker jo folk ut om dokurvene har feil farge, men om bryllupsmiddagen ikke er klar og man ikke kommer til dekket bort har det ikke noe å si? Da kan man bare takke seg selv?

Den oppsummeringen din stemmer godt med min egen, Miley.... jeg tror Moralen her rett og slette er at hvis du er så harry at du gifter deg på danskebåten, da kan du ha det så godt. :blink::ironi: Og :fnise:

Skrevet
Den oppsummeringen din stemmer godt med min egen, Miley.... jeg tror Moralen her rett og slette er at hvis du er så harry at du gifter deg på danskebåten, da kan du ha det så godt. :blink::ironi: Og :fnise:

Skadefryd er den beste fryd? Ja det er jo bryllupsforumet så det forundrer meg ikke.

Skrevet

Ja, jeg mener man kan takke seg selv da også. Jeg forskjellsbehandler ikke bridezillas, jeg synes alle pent kan spise opp maten sin selv om en liten ting ikke har gått etter planen.

Skrevet

Nå hadde jeg hverken dokurver eller godteposer i mitt bryllup, og jeg hadde garantert friket ut dersom jeg hadde kommet til festlokalet og sett at ingenting var klart. Nettopp derfor dobbeltsjekker man bestillinger, og bekrefter at alle vet hva som skal gjøres. Jeg fikk ikke inntrykk av at kommunikasjonen hadde vært så altfor god her, og ja derfor mener jeg at brudeparet har seg selv å takke - selv om det er utrolig trist og leit der og da.

Skrevet
Ja, jeg mener man kan takke seg selv da også. Jeg forskjellsbehandler ikke bridezillas, jeg synes alle pent kan spise opp maten sin selv om en liten ting ikke har gått etter planen.

Ok, så dokurver er en stor ting mens bryllupsmiddagen og det å ha bord å spise på er en liten ting?

Skrevet (endret)

Det er selvsagt veldig trist når slike ting skjer. Uansett hvem sin feil det var, så ville jeg prøvd å gjøre det beste ut av det (spist maten og kost oss). Selv om man får ny tur, så er jo bryllupsfesten der og da. Så fikk jeg ta diskusjonen om godtgjørelse etterpå.

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...