Gå til innhold

Hva om din kjære purselig ble borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk om du plutselig en dag opplever din kjære blir brått revet bort fra deg... Da ville du nok gitt f... i tingene du går og små irriterer deg over!

Så jeg vil anbefale folk, småting som irriterer deg, prøv å ikke bry det om det, det er ikke så viktig hvem som gjør mest husarbeid, det som teller er tillitt, trygghet, kjærlighet og lidenskap. Man veit aldri når livet er over, og da bryr man seg ikke om småting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke snakk sånn:S Blir helt dårlig av å tenke på hva som ville skjedd dersom samboeren og forloveden min aldri kom hjem fra jobb en dag...

Resten av livet hadde gått i å undre på "hvilket liv ville vi hatt sammen nå?". Jeg er utrolig dårlig på å legge ting bak meg...

Skrevet

Åssen borte mener du da?

Skrevet
Åssen borte mener du da?

Hvis han/hun døde...

Skrevet

Jeg måtte bare sjekke om det var det du mente.. herregud, jeg får vondt inni meg bare av å tenke på det..

Skrevet
Jeg måtte bare sjekke om det var det du mente.. herregud, jeg får vondt inni meg bare av å tenke på det..

Samme her! Vil bare minne folk om å ikke irritere seg over småting og heller sette pris på det fine man har!

Skrevet
Hva om du ts, plutselig ble borte?

Da veit jeg ikke hvor jeg kommer...

Gjest Gjest_rådvill_*
Skrevet
Tenk om du plutselig en dag opplever din kjære blir brått revet bort fra deg... Da ville du nok gitt f... i tingene du går og små irriterer deg over!

Så jeg vil anbefale folk, småting som irriterer deg, prøv å ikke bry det om det, det er ikke så viktig hvem som gjør mest husarbeid, det som teller er tillitt, trygghet, kjærlighet og lidenskap. Man veit aldri når livet er over, og da bryr man seg ikke om småting...

Da hadde jeg sluppet å lure på om jeg skal tilgi den utro drittsekken og leve videre med en mann som har bedratt meg i 6 mnd mens jeg har båret på hans barn...

Småting....

Skrevet
Samme her! Vil bare minne folk om å ikke irritere seg over småting og heller sette pris på det fine man har!

tror de fleste vet det, men innimellom irrriterer man seg allikavel. Er mennekelig det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...