Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #1 Del Skrevet 7. november 2008 Skal reise med fly for å se en konsert i en annen norsk by. Har beregnet så flyet kan bli inntil 5 timer forsinket før jeg kommer for sent. Vil jeg få igjen pengene hvis det blir så forsinket at jeg ikke rekker det? Eller skulle jeg beregnet mer tid? (noe som ikke var mulig uten å dra dagen før). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #2 Del Skrevet 11. november 2008 Er det ikke halvannen time som er regelen? Gjelder kanskje bare for overgang til andre fly eller transportmidler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #3 Del Skrevet 11. november 2008 Spør forsikringsselskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 12. november 2008 #4 Del Skrevet 12. november 2008 Du bør sjekke vilkårene til forsikringsselskapet, ja. Flyselskapet er også ansvarlig for påregnelig økonomisk tap, men det må være slingringsmonn(usikker på hvor mye), men min erfaring er at flyselskapene er "vanskeligere" på dette (altså at du må krangle mer) enn forsikringsselskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #5 Del Skrevet 12. november 2008 Dette varierer fra forsikringsselskap til forsikringsselskap.Spør der du er forsikret. Jeg har forsikring i Gjensidige , og der får man ved forsinkelse på over 8 timer, kr 500 pr påbegynt døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå