Gjest slem ja Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Jeg er ei godt voksen dame på 32, trodde jeg hadde funnet en flott fyr som jeg kunne slå meg til ro med og dele livet med.. Men etter at alt hadde gått altfor fort, flyttet sammen etter to måneder.. Så har jeg rett og slett blitt fed up av hele fyren.. Han er noen år yngre enn meg, men skulle tro jeg bor sammen med en tenåring. Pc spill er hverdagen hans, og kommunikasjon er totalt fraværende. Siden det ikke er økonomisk av meg å flytte nå, så har jeg ikke sagt noe til ham om at jeg nå har begynt å treffe andre menn.. (ja nå vet jeg at jeg får plenty pepper). Men han virker likeglad, så lenge jeg ikke sitter oppå han når han skal spille.. I helga kommer en tidligere flamme til byen, og vi skal overnatte på hotell hele helga.. Og vet dere hva? selv om jeg kjenner et lite stikk av dårlig samvittighet- så gleder jeg meg faktisk! Endelig får jeg litt oppmerksomhet og nærhet. Før var jeg totalt motstander av utroskap..men nå.. vet ikke helt lengre gitt..
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 ja du er slem, ja utroskap er forkastelig, ja du burde være flau, ja det er prostitusjon å bo sammen med typen pga økonomien men gud hvor lyst jeg har på å gjøre det samme........
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Fy søren der ble jeg provosert-ødela hele kvelden for meg, gitt.
Gjest Wind Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 (endret) Hvor vil du egentlig med denne tråden? Få kjeft? Bli fortalt hvor slem og hvor dårlig samvittighet du burde ha? Eller "skryte" av noe man ikke har noen grunn til å være stolt av? Eller bare provosere, selv om jeg strengt tatt tror svært få gidder å engasjere seg når du verken spør om noe, og i tillegg har den overskrifta du har. Så, hva ønsker du at vi skal svare? Og hvis du vil "få det ut", hva med å fortelle dette til samboeren din istedenfor? Endret 7. november 2008 av Wind
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Hvor vil du egentlig med denne tråden? Få kjeft? Bli fortalt hvor slem og hvor dårlig samvittighet du burde ha? Eller "skryte" av noe man ikke har noen grunn til å være stolt av? Eller bare provosere, selv om jeg strengt tatt tror svært få gidder å engasjere seg når du verken spør om noe, og i tillegg har den overskrifta du har. Så, hva ønsker du at vi skal svare? Og hvis du vil "få det ut", hva med å fortelle dette til samboeren din istedenfor?' Jeg tenker at dette er en person, med store fritidsproblemer, som har diktet opp en historie.
Gjest Wind Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 ' Jeg tenker at dette er en person, med store fritidsproblemer, som har diktet opp en historie. Det er jo selvsagt også en mulighet, men da burde vel personen ha LITT bedre fantasi enn det der? "Nå kommer dere til å bli provosert" er vel ikke akkurat den mest provoserende overskrifta man kan finne på? Skjønt... man kan aldri vite.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 18 brukere leser i tråden. så du må jo ha klart å provosere!
Gjest Wind Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 18 brukere leser i tråden. så du må jo ha klart å provosere! Men ingen svarer (bortsett fra meg og gjester), så SÅ provoserende var det kanskje ikke?
Jade Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 (endret) Kan du ikke bare få deg en jobb da? Hvis ikke han gamle flammen din vil overta deg og forsørge deg, da? Har du undersøkt mulighetene for det? Mvh. Jade Uprovosert og skuffet over manglende intriger i tråden Endret 7. november 2008 av Jade
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 Fy faen nå ble jeg skuffa. Jeg ble ikke litt provosert en gang. Kom tilbake når du slår valper med dildoer kledd i selskinn og får penger for det av kåte pedofile eller noe.
Gjest Miley Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 Kanskje elskeren kan flytte inn så oppdrar dere guttungen sammen?
camilla* Skrevet 7. november 2008 #12 Skrevet 7. november 2008 Siden det ikke er økonomisk av meg å flytte nå, Og når er det økonomisk av deg å flytte? Er det ikke bedere å gjøre det nå enn å vente? Kanskje elskeren kan flytte inn så oppdrar dere guttungen sammen?
Papaya84 Skrevet 7. november 2008 #13 Skrevet 7. november 2008 Fy faen nå ble jeg skuffa. Jeg ble ikke litt provosert en gang. Kom tilbake når du slår valper med dildoer kledd i selskinn og får penger for det av kåte pedofile eller noe. Haha. ler meg i hel av deg :D Selv om økonomien blir et problem vil det vel egentlig bli lettere for deg uansett.. Om du må spare inn på kostnader, bo dårligere, bo sammen med samboer som ikke er kjæreste, spise billigere.... er vel kanskje dette bedre enn å gå med dårlig samvittighet.. Lykke til hva enn du velger:)
camilla* Skrevet 7. november 2008 #14 Skrevet 7. november 2008 er vel kanskje dette bedre enn å gå med dårlig samvittighet.. hun har jo ikke dårlig samvittighet siden han spiller pc-spill "hele dagen"
LindaL Skrevet 8. november 2008 #15 Skrevet 8. november 2008 Hvorfor kan du ikke bare gjøre det slutt med kjæresten din?høres ikke ut som han er noe og spare på---- Ingen vits i og være i et forhold hvis du føler det sånn..jeg vet ikke helt hva normalen er,men min mann vil heller tafse og kose med meg enn og spille pc spill.Han gjør jo det iblandt og.Men virker som kanskje kjæresten din har msitet interessen for deg og,har det slått deg? Lykke til med hotell opphold og utroskapen,håper du får en fin helg!
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2008 #16 Skrevet 8. november 2008 Det høres jo ut som du hevner deg på kjæresten din, på en måte. "Du tar igjen" ved å ha deg med andre menn. Så føler du kanskje et overtak. Men dette er jo bare på overflaten. Du tar ikke tak i følelsene som ligger under; at du føler deg oversett og likegyldig behandlet av kjæresten din. Vil råde deg til heller å gå inn i situasjonen du er i med kjæresten. Snakk med han. Spør han hvordan han har det. Gir du han oppmerksomhet? Fortell han hvordan du føler det. Og fortell hva du trenger i et forhold. Hvis det viser seg at ikke dette forholdet kan fungere er det jo bedre å gjøre det slutt. Ellers blir det jo på en måte å prostituere seg ved å fortsette i et forhold som du ikke vil være i. Du kan jo foreslå at dere kan bo sammen som venner for en periode før du flytter ut. Da er det ihvertfall en ærlig sak.
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 10. november 2008 #17 Skrevet 10. november 2008 Klassisk feigt kvinnelig utroskap. De er utro mot mannen grunnet liten oppmerksomhet/lite nærhet - men har de tatt det opp med mannen på forhånd? Nei da...
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #18 Skrevet 10. november 2008 Om det er noen trøst så kanskje han bare venter på å få deg ut av huset, slik at han kan sjekke om det er kommet noen nye fine damer på sukker.no.
Gjest medfølende Skrevet 10. november 2008 #19 Skrevet 10. november 2008 syns få er lite medfølende her!!!
Gjest Gjest_kim_* Skrevet 10. november 2008 #20 Skrevet 10. november 2008 Jeg er ei godt voksen dame på 32, trodde jeg hadde funnet en flott fyr som jeg kunne slå meg til ro med og dele livet med.. Men etter at alt hadde gått altfor fort, flyttet sammen etter to måneder.. Så har jeg rett og slett blitt fed up av hele fyren.. Han er noen år yngre enn meg, men skulle tro jeg bor sammen med en tenåring. Pc spill er hverdagen hans, og kommunikasjon er totalt fraværende. Siden det ikke er økonomisk av meg å flytte nå, så har jeg ikke sagt noe til ham om at jeg nå har begynt å treffe andre menn.. (ja nå vet jeg at jeg får plenty pepper). Men han virker likeglad, så lenge jeg ikke sitter oppå han når han skal spille.. I helga kommer en tidligere flamme til byen, og vi skal overnatte på hotell hele helga.. Og vet dere hva? selv om jeg kjenner et lite stikk av dårlig samvittighet- så gleder jeg meg faktisk! Endelig får jeg litt oppmerksomhet og nærhet. Før var jeg totalt motstander av utroskap..men nå.. vet ikke helt lengre gitt.. Det er ditt liv, jeg synes du skal leve det slik du ønsker. Får du ikke den kontakten med personen du nå er sammen med så må du enten jobbe sammen med han om det eller finne deg noen andre, livet er for kort til å sløse bort på dødfødte romanser. Apropos spilling; har du spurt han hvor mye han spiller og om han mener det går utover andre ting som: søvn, mat, jobb, samliv osv? kanskje han er hekta og trenger et spark der bak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå