Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. november 2008 #1 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg liker å bære litt kreativ og lage litt latter når jeg skal pakke inn julegavene. I fjor pakke jeg gaver inn i pizzaesker, brukte mange esker på esker hvor gaver var liten, og noen store esker med mye fyll. Pluss at jeg hadde pakket inn en del tullegaver. Det var visst en stor hit i fjor! Er det noen som har noen nye tips til i år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg liker å bære litt kreativ og lage litt latter når jeg skal pakke inn julegavene. I fjor pakke jeg gaver inn i pizzaesker, brukte mange esker på esker hvor gaver var liten, og noen store esker med mye fyll. Pluss at jeg hadde pakket inn en del tullegaver. Det var visst en stor hit i fjor! Er det noen som har noen nye tips til i år?? Å sy stoffposer m julemotiv (eks av stoff fra gml juleduk) Og satengbånd i julete farge som passer til posen til å snøre igjen med. tilfralappen er bølgepapp der man på ene siden limer på en julete passende stoffbit, el. klipper ut julete motiv fra eks julekort el annet, eller klipper ut hjerte i rød filt og limer på, eller pynter m glitter...osv.osv.osv. Ta hull i lappen m hullmaskin. Koselig!!! Mottageren kan evt oppbevare julepynten sin eller noe annet i etter jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 8. november 2008 #3 Del Skrevet 8. november 2008 kommer litt an på om du har tenkt å gi noen litt sånne harde gaver å år da. men så på tv (helst for jenter da) at de pakket bøker, cd'er, dvd'er osv inn i skjal. ganske artig synes jeg. og miljøvennlig går jo an å prøve å se hva du kommer frem til og om du liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 10. november 2008 #4 Del Skrevet 10. november 2008 putter i skoesker, alle skobutikker har mange esker de vil bli kvitt. Pent gråpapir og nydelig bånd, egen håndlaget lapp og vips så pen. Eller cølogan, lekkert men kan være avslørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå