Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Iblant ser man ganske detaljerte tråder her på KG om hva folks venner, bekjente, samboere, kjærester osv. har gjort. Noen så detaljerte at man må anta folk ville kjent seg igjen om de hadde lest det. Har du noengang lest noe du har fått mistanke om handlet om deg? Hvis du så en slik tråd, ville du spilt med og blandet deg inn i rådene som ble gitt?
Mirabella76 Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Nei, det har eg aldri gjort. Og om eg hadde kjent meg igjen, hadde eg iallfall ikkje gått inn og kommentert i tråden! Det eg derimot ville ha gjort, var å prøva å finna ut kven denne personen var som tydelegvis kjente meg, og hadde starta den aktuelle tråden.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Nei det har jeg ikke gjort. De gangene jeg har laget en tråd selv så har jeg vridd om på noen detaljer så de det gjelder ikke kan kjenne seg igjen.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Nei det har jeg ikke gjort. De gangene jeg har laget en tråd selv så har jeg vridd om på noen detaljer så de det gjelder ikke kan kjenne seg igjen. Men da risikerer du at historien blir prikk lik noe som har skjedd noen helt andre
Gjest Wind Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Ja, det har jeg, men jeg visste om den fra før. Kom dog over den ved en tilfeldighet. Vet også at sambo lar være å lage en tråd her inne fordi jeg er bruker, og han er redd for at jeg ikke skal skjønne hvem det er snakk om, og svare noe han ikke vil høre. Logisk.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Men da risikerer du at historien blir prikk lik noe som har skjedd noen helt andre Ja
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Ja, utroskapshistorier fra fasadeekteskap i Bærum og Oslo, utro pendlere og annet utroskapssladder. Samt om TV-kjendiser som mishandler barna og i tillegg er utro med felles leilighet med den de er utro med og konene tilgir gang på gang osv. Tragisk.
The Kitten Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Nei, jeg har ikke kjent meg igjen i noen av trådene her på kg.
angeleyes Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Jeg har ikke kjent meg igjen i noen av trådene her inne. Hvis jeg hadde gjort det tror jeg heller jeg ville prøve å finne ut hvem som har startet tråden og snakket med denne personen direkte enn å kommentere her inne.
Filur Skrevet 15. november 2008 #10 Skrevet 15. november 2008 (endret) Nei. Men så er jeg ikke kjent for å ha så fantstisk mye selvinnsikt heller da.. :gjeiper: Endret 15. november 2008 av Filur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå