Ginajannoo Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Jeg skal på julebord og har kjøpt meg en stilig rød kjole som jeg tenket jeg skulle ha på meg. Nå lurer jeg på hvilken farge jeg skal ha på øyenskyggen? Den kan ikke kollidere med kjolen heller... Jeg har litt mørke grå øyne med brunt i. Noen råd der ute? HJELP!
Kihn Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Hva med litt sølv/varm grå? Så lenge det ikke kræsjer med accessoriene du skal ha på deg.
mari4ever Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Hva med litt sølv/varm grå? Så lenge det ikke kræsjer med accessoriene du skal ha på deg. palettene til Dior er utrolig lekre;) finnes i alle slags farger og du kan blande dem så de blir lekre:D kjøpte meg nettop et i går. damn i look gooooood:D
-Butterfly- Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 heisann! jeg slenger meg på,og lurer på hvilke farger på øyenskygge man kan bruke til blå kjole....? har blå/grå øyne. takker for svar;-)
Ginajannoo Skrevet 9. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2008 Tusen takk for inspill og råd Da blir det grått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå