ecathari Skrevet 16. november 2008 #41 Skrevet 16. november 2008 1.73 Så nesten like høye da Jeg vet hvordan jeg vil se ut, men aner ikke hvilke mål det er, på en måte... Men da kan jeg hvertfall sette meg som mål omtrent det samme som deg da Hva er idealvekten din? (vet du bare har en badevekt som ikke kan stoles på ) Min er mellom 63 og 68 kg... 65 hadde vært perfekt Lykke til fortsatt alle sammen!
LilleSiri Skrevet 16. november 2008 #42 Skrevet 16. november 2008 Jeg vil tippe jeg veier rundt 82-83 kg, idealvekten min er på 75 kg Jeg tror jeg har en del muskler som veier mye, for jeg vet om folk som veier mye mindre enn meg, men som alikevel er større. Mitt store problem er hoftene mine, som blir veldig brede med en gang jeg legger på meg Men heldigvis er det også de som forsvinner først Målet mitt er at bukser i str 40 passer, er en stor str 42 nå i "underkroppen" og str 40 i overkroppen Men uff, denne uken har jeg vært syk og det blitt mye sjokolade og Cola og lite trim Men i morgen skal jeg gå hjem fra jobb (ca 1 times gange), onsdag skal jeg trene styrke og torsdag skal jeg på boksing på elixia for første gang Uff, men gruer meg til å måle meg, tenk om jeg har gått opp Lykke til Alle sammen!
Gjest LindaKristin Skrevet 17. november 2008 #43 Skrevet 17. november 2008 På stedet hvil denne uka Men,men...må bare holde ut og fortsette med det jeg gjør!
LilleSiri Skrevet 17. november 2008 #44 Skrevet 17. november 2008 Det er jo ikke krise å stå stille en uke, neste uke har du gått ned
Gjest LindaKristin Skrevet 18. november 2008 #45 Skrevet 18. november 2008 Det er jo ikke krise å stå stille en uke, neste uke har du gått ned Takk,lille siri!
LilleSiri Skrevet 23. november 2008 #47 Skrevet 23. november 2008 Argh, nå som ting gikk så bra, også ble jeg syk i en uke jaja. Men nå har vi kjøpt oss leilighet! :D Og den er i 4 etage, så blir bra trim å bære esker opp alle trappene^^
Gjest Elize Skrevet 8. desember 2008 #48 Skrevet 8. desember 2008 Si meg.... til alle dere som skal gå ned x antall kilo for å komme bedre inn i brudekjolen etc... dere veier jo ingenting fra før av... 45-60kg etc... synes dere skal være fornøyd med slik dere ser ut, mannan dere gifter dere med elsker deg uansett samme hvordan man ser ut. OG siden vekten er så lav.. er dere utrolig lave?? for er man over 165 eller 170 da, så er det sykelig tynt i tilfelle. Min mening. Sikker på at blir utrolig flott på bryllups dagen sammen hvor mye man veier Jeg veier 52kg, men jeg er liten. Er bare 154cm. Er ikke selve vekta som er problemet, er magen som kom snikende i sommer. Da jeg veide 48kg var heller ikke magen der, så skal jobbe for å få den bort. Men ellers er jeg enig med deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå