Gå til innhold

Vekt og mål

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flinke alle er!

Jeg vil også være med.

Har gått ned 12 kilo hittil og vil gå ned 8 kg til. Vi gifter oss 08.08.09. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal ned til en plass mellom 68 og 65. Trenger litt oppbacking. Har på to år gått ned 16 kg, men vært tilnærmet stabil det siste halvannet året. Men nå må de siste kiloene bort :) Vi gifter oss 4. april 09 :)

16 kilo er jo råbra!!..

Hvor mange kilo har du igjen da? Så får jeg lagt det til på listen :)

Skrevet (endret)

Når jeg leser hvor flinke alle er så blir jeg jo nesten inspirert til å få ut fingern selv :fnise:.

Virkelig på tide for nå har jeg utsatt det lenge nok..

Syns jeg hører treningssenteret roper i det fjerne :) Og sjokoladen roper kanskje ikke så mye?? (I wish..)

Er vel bare å komme igang!!!!

Endret av Lille Rosa
Skrevet

oppdaget nå at jeg glemte å skrive dagens vekt.. 70,8

Skrevet

Har gått ned 3 kg

1,5 kg igjen.

Bryllup 31.12.08... :)

Lykke til folkens!

Gjest LindaKristin
Skrevet

Hei!

Teit spm... jeg har lovet meg selv å ikke gå på vekten hver dag,for det er jo teit :) Men går en litt opp og ned alt ettersom fra dag til dag?For jeg følger dietten min kjempefint,men i dag veide jeg mer enn i går.. Betyr det at jeg har lagt på meg?

Stor :klem:

Skrevet
Hei!

Teit spm... jeg har lovet meg selv å ikke gå på vekten hver dag,for det er jo teit :) Men går en litt opp og ned alt ettersom fra dag til dag?For jeg følger dietten min kjempefint,men i dag veide jeg mer enn i går.. Betyr det at jeg har lagt på meg?

Stor :klem:

Nei..:) Kan bare være at du har litt mer vann i kroppen i dag i forhold til i går. Dessuten..vekten svinger naturlig, og ikke begynn med å gå på vekten hver dag. Da vil du ende opp med å bli gal. For vekta kommer til å svinge! Mål vekt maks en gang i uka, på samme dag til samme tidspunkt. Da vil du få mest nøyaktig resultat. Ellers vil jeg anbefale å måle midje, mage, hofte og lår en gang i uka eller annen hver uke. Det gir deg en my bedre pekepinn på hvor du er på vei. Kan du stramme inn målebåndet så har du altså krympa! :goodbye:

Gjest LindaKristin
Skrevet

Tusen takk! Hadde lovet meg å ikke sjekke hele tiden,men det er litt vanskelig :fnise:

Skrevet
Tusen takk! Hadde lovet meg å ikke sjekke hele tiden,men det er litt vanskelig :fnise:

Ja...vet. :jepp:

Lykke til iallefall! :)

Skrevet

Vekt nå: 52kg

Mål: 48kg

Bryllupsdato: 3.oktober 2009

Skrevet

Hei!

Fin trår, forhåpentligvis gir det meg mer motivasjon til prosjektet mitt... Vekt da jeg startet: 59,1

Mål: 6 kilo ned til 14.02.2009 (bryllupsdagen)

Nå: gått ned 1,3 kg (litt varierende fra dag til dag men...)

Skrevet (endret)

Jeg vil også være med :jepp: Gifter meg 27 juni, men skal prøve og tilpasse kjolen 8 des, så har en skikkelig gulrot der ;) Når har riktignok kjolen snøring i ryggen, men det hadde vært fint å sett at den satt bedre nå :) Jeg har for øyeblikket ingen badevekt, men bruker målebåndet, noe jeg synes fungerer vel så godt :) Måler hver torsdag.

Jeg bruker min Grete Roede bok og følger dette (spiser 1900 kcal hver dag og skriver ned alt jeg spiser) og det funker veldig bra, jeg trener spinning to ganger i uka og aerobic en gang i uka, i tillegg har jeg ganske høyt hverdags aktivitetsnivå :)

Mål ved start (23/10)

Overarm: 32,5 cm

Midje: 86 cm

Ende: 113 cm :sukk:

Lår: 64 cm

sum: 295,5

Mål i dag (13/11)

Overarm: 31,5 cm

Midje: 81 cm

Ende: 111 cm

Lår: 59,5 :)

sum: 283

dvs - 12,5 cm :)

Ønskede mål:

Overarm: 28 cm

Ende: 105 cm

Midje: 75 cm

Lår: 55 cm

sum: 263 cm

Dere er utrolig flinke jenter! stå på, dette klarer vi :)

Endret av LilleSiri
Gjest LindaKristin
Skrevet

Hipp hipp Lillesiri!

SÅ flink du har vært!Maange cm... :duskedame:

Skrevet

Tusen takk :blomst: Det er så lettere å være flink når man ser resultater :) Vi blir den vakreste samlingen bruder noensinne tror jeg ;)

Skrevet
Vekt nå: 52kg

Mål: 48kg

Bryllupsdato: 3.oktober 2009

Lagt til listen og LYKKE TIL :)

Skrevet
Jeg vil også være med :jepp: Gifter meg 27 juni, men skal prøve og tilpasse kjolen 8 des, så har en skikkelig gulrot der ;) Når har riktignok kjolen snøring i ryggen, men det hadde vært fint å sett at den satt bedre nå :) Jeg har for øyeblikket ingen badevekt, men bruker målebåndet, noe jeg synes fungerer vel så godt :) Måler hver torsdag.

Jeg bruker min Grete Roede bok og følger dette (spiser 1900 kcal hver dag og skriver ned alt jeg spiser) og det funker veldig bra, jeg trener spinning to ganger i uka og aerobic en gang i uka, i tillegg har jeg ganske høyt hverdags aktivitetsnivå :)

Mål ved start (23/10)

Overarm: 32,5 cm

Midje: 86 cm

Ende: 113 cm :sukk:

Lår: 64 cm

sum: 295,5

Mål i dag (13/11)

Overarm: 31,5 cm

Midje: 81 cm

Ende: 111 cm

Lår: 59,5 :)

sum: 283

dvs - 12,5 cm :)

Ønskede mål:

Overarm: 28 cm

Ende: 105 cm

Midje: 75 cm

Lår: 55 cm

sum: 263 cm

Dere er utrolig flinke jenter! stå på, dette klarer vi :)

OJ, dette vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få lagt til på listen :fnise:

Skrevet

Ikke jeg heller ;) hehe :fnise: stoler bare ikke på badevekten min, den flyr bare opp og ned over en lav sko, må få meg en ny en, så kan du legge det til listen da :)

Skrevet

Si meg.... til alle dere som skal gå ned x antall kilo for å komme bedre inn i brudekjolen etc... dere veier jo ingenting fra før av... 45-60kg etc... :frustrert: synes dere skal være fornøyd med slik dere ser ut, mannan dere gifter dere med elsker deg uansett samme hvordan man ser ut. OG siden vekten er så lav.. er dere utrolig lave?? for er man over 165 eller 170 da, så er det sykelig tynt i tilfelle. Min mening. Sikker på at blir utrolig flott på bryllups dagen sammen hvor mye man veier :bryllup:

Skrevet

LilleSiri, er det lov å spørre hvor høy du er sånn ca?

Jeg har omtrent det samme cm målene som du, og kunne likt å "sammenligne"... Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...