Kitsune Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Ja, kort og godt.. Hva er det for et konsept? Det står at man kan logge inn, men det er ingen plass å registrere seg..
Gjest Ansjoni Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 (endret) Ettersom jeg har skjønt er det et sted hvor man må bli invitert for å kunne bli medlem. Var veldig hipt og kult for en stund siden iallefall, tror det et utelivsforum av noe slag. Endret 7. november 2008 av Ansjoni
Gjest Gold Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Ja, kort og godt.. Hva er det for et konsept? Det står at man kan logge inn, men det er ingen plass å registrere seg.. Det er vel først og frem et forum som fremmer kulturelle begivenheter. Ble medlem for ett år siden, men det skjer ikke så mye der, for å si det sånn.
stjernekyss Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Det er vel først og frem et forum som fremmer kulturelle begivenheter. Ble medlem for ett år siden, men det skjer ikke så mye der, for å si det sånn. Det kommer jo an på hva du bruker det til. Jeg er ofte der inne, og synes det er mye som skjer. Kalenderen får man jo tilgang på selv om man ikke er medlem. Man gjorde i hvertfall det før. Det er et nettsamfunn bygd opp av venners venners venner osv. Man kan kun bli medlem gjennom å bli invitert. Florerer få invitasjoner for å holde det lite.
Gjest Gjest_annem_* Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 (endret) Det kommer jo an på hva du bruker det til. Jeg er ofte der inne, og synes det er mye som skjer. Kalenderen får man jo tilgang på selv om man ikke er medlem. Man gjorde i hvertfall det før. Det er et nettsamfunn bygd opp av venners venners venner osv. Man kan kun bli medlem gjennom å bli invitert. Florerer få invitasjoner for å holde det lite. Har noen av dere tilfeldigvis en invitasjon til overs for Underskog? Skulle veldig gjerne blitt medlem der.. Håper noen forbarmer seg over meg og sender en invite Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Endret 4. juni 2009 av Kari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå