Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skal ta over permisjonen nå til jul. I den forbindelse kunne jeg tenke meg å gi ham en julegave som han kan drive med i den perioden, men kommer ikke på noe. Sønnen vår er da 7 mnd. Det er liksom ikke så mye de kan gjøre sammen enda.

Noen forslag til gaver? Hva gjorde fedrene hos dere mens de var hjemme i permisjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bæremeis? joggevogn? Kamera?

Gjest Anorexia :)
Skrevet

Min far skal i alle fall få tøfler, siden hunden min spiste de han hadde fra før av.

Men det hjalp vel ikke deg så veldig. x)

Skrevet
Bæremeis? joggevogn? Kamera?

Jeg tenkte litt på joggevogn, siden han liker å jogge. Men kan den brukes om vinteren? Hva er egentlig forskjellen på en joggevogn og en vanlig vogn?

Skrevet
Jeg tenkte litt på joggevogn, siden han liker å jogge. Men kan den brukes om vinteren? Hva er egentlig forskjellen på en joggevogn og en vanlig vogn?

Joggevognene er lette og har store hjul slik at de triller mye lettere. De har også god nok avstand fra styret slik at man ikke sparker borti vognen når man løper med store skritt.

Jeg vil tro at de fint kan brukes om vinteren på måkte veier (blir nok for humpete på sti). De store hjulene gjør uansett at de er mye lettere å trille enn en vanlig vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...