Gå til innhold

Ros til NORSKE menn : )

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må si den NORSKE MANNEN er helt fantastisk i sengen , kjærlige , snille , elskelige skapninger : )Som gjør sitt beste for oss kvinner , alltid : ) Er helt rørende hvordan de står på for oss i sengen . Dere fortjener ROS . De er virkelig en grunn til å LEVE som kvinne : ) Den norske mannen må være noe av det beste i verden i SENGEN . Vi norske kvinner er helt klart priviligert som har dem . selvfølgelig faller alltid noen " utenfor " - men majoriteten er BRA ! Jeg har vært mest heldig med alle norske menn jeg har " prøvd " - og er veldig fornøyd : ) Vel - amerikanere virker ganske lik ( kulturmessig ) den norske mannen i senge- adferd mot damer . Bare prøvd 1 da : ) Men toppers ! Nå som Norge er blitt så " multikulturelt " - hva er deres erfaringer med eks Svensker , tyskere JES - alle andre typer menn ??? Få høre - er så nyskjerrig : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da voldsomt til generaliseringer... Du har "prøvd" én amerikaner, og føler derfor du vet hvordan amerikanske menn er i senga? :ler:

Skrevet
Det var da voldsomt til generaliseringer... Du har "prøvd" én amerikaner, og føler derfor du vet hvordan amerikanske menn er i senga? :ler:

Hva - liker ikke du norske menn da ??? Er bare hva jeg har erfart og syns - er det ikke hyggelig at jeg roser den norske mannen da ? Mener det av hele mitt hjerte - godt å få det ut : ) Elsker dere alle : ) suss og klem

Skrevet
Hva - liker ikke du norske menn da ??? Er bare hva jeg har erfart og syns - er det ikke hyggelig at jeg roser den norske mannen da ? Mener det av hele mitt hjerte - godt å få det ut : ) Elsker dere alle : ) suss og klem

Jeg liker menn. Ikke norske menn, ikke pakistanske menn, ikke amerikanske menn. Men BRA menn. Og de kommer i alle nasjonaliteter og hudfarger har jeg funnet ut. ;)

Jeg ser ikke helt poenget med å rose "den norske mannen", fordi norske menn er individer. Og svært mange av dem fortjener ikke ros. Så en så ukritisk ros som det du gir her, er i realiteten ganske lite verdt. Du generaliserer jo, selv om du gjør det i positiv forstand.

Skrevet
Jeg liker menn. Ikke norske menn, ikke pakistanske menn, ikke amerikanske menn. Men BRA menn. Og de kommer i alle nasjonaliteter og hudfarger har jeg funnet ut. ;)

Jeg ser ikke helt poenget med å rose "den norske mannen", fordi norske menn er individer. Og svært mange av dem fortjener ikke ros. Så en så ukritisk ros som det du gir her, er i realiteten ganske lite verdt. Du generaliserer jo, selv om du gjør det i positiv forstand.

Det finns faktisk kulturforskjeller fra land til land ang sex .

Tror du en " bushneger " i jungelen med bastaskjørt - som ikke kan lese eller skrive - er like deilig å elske med som en NORSK SIVILISERT MANN ?

Jeg er fornøyd med norske menn - tragisk å høre du mener de ikke fortjener ros ..

DU må ha hatt max uflax eller lite å velge i - av menn i ditt liv . Huff så negativ ..

Skrevet (endret)

Tror du en " bushneger " i jungelen med bastaskjørt - som ikke kan lese eller skrive - er like deilig å elske med som en NORSK SIVILISERT MANN ?

Jeg er fornøyd med norske menn - tragisk å høre du mener de ikke fortjener ros ..

DU må ha hatt max uflax eller lite å velge i - av menn i ditt liv . Huff så negativ ..

Tvert i mot, jeg har møtt veldig mange norske menn som er både intelligente, hyggelige, sjarmerende og alt det der. :) Og disse fortjener selvsagt ros. Men så har man de man ikke går like bra sammen med.. de egoistiske, uintelligente, late..

Jeg ser rett og slett ikke poenget med å gre alle menn over samme kam, uansett om det er for å si noe negativt eller positivt om dem. Mennesker er individer, kulturell påvirkning til tross. Det er alltid nyanser nok til å gjøre generaliseringer ukorrekte.

Endret av Trampe
Skrevet
Jeg må si den NORSKE MANNEN er helt fantastisk i sengen , kjærlige , snille , elskelige skapninger : )Som gjør sitt beste for oss kvinner , alltid : ) Er helt rørende hvordan de står på for oss i sengen .

Å, dette er da altfor meget! Takk, takk, prøver jo så godt jeg kan, vettu. :enig:

Gjest postsekk
Skrevet

Hvem vil ha sivilisert sex? :forvirra::sleeping:

Gjest StockDama
Skrevet

Støtter!!!

Bort vekk med sivilisert sex, hit med vill bushnegersex sier jeg.

Svilisert sex skal ts jammen få beholde selv ;)

Skrevet

Touchè.

Skrevet

kommer fra utlandet. Hat telskere i forskjellige nasjoner. Og den jeg er sammen med nå er desidret det beste som har hendt meg..og han er Norsk.

De tar virkelig vare på sin kvinne forhold til andre menn.

Skrevet
kommer fra utlandet. Hat telskere i forskjellige nasjoner. Og den jeg er sammen med nå er desidret det beste som har hendt meg..og han er Norsk.

De tar virkelig vare på sin kvinne forhold til andre menn.

Ja se der ja - endelig noe positivt . Vi nordmenn er for lite flinke til å rose hverandre .Men andre ser det dere ikke ser jenter ! En må ha opplevd noe ille - for å forstå hvor utrolig bra en faktisk har det . Vell - jeg generaliserer ikke over " alle amerikanske menn " men han jeg hadde eventyr med for år siden - ga mersmak .Faktisk ville han treffes igjen - men jeg turte ikke , viste jo han skulle tilbake til Alaska -så for å spare meg for en ulykkelig forelskelse og savn - så ville jeg ikke avtale noen flere treff .selv om han ville så gjerne . søtt trist å tenke på : ) Men nå har jeg han som et godt minne - min søte vakre skiatlet av en amerikaner på ferie i Norge .Amerikanere er gentleman - veldig sivilisert - selv om de er fra villmarka Alaska : )

Skrevet (endret)

Hva mener du ? Har du ikke noe spennende å fortelle om sex med menn fra andre land ..?.er jo det denne tråden handler om . Hvilket inntrykk har du etter å ha hatt sex med utenlandsk mann ? Jeg har hatt en fra Finland også .Men jeg var uheldig med akkurat han . Han kan neppe være representativ for landet Finland ? særdeles lite utstyrt , kremt ...men ellers en søt gentleman .

Endret av Trampe
Skrevet (endret)

Jeg har hatt bra og dårlig opplevelser fra forskjellige nasjoner. Men jeg har aldri møtt en så bra fyr på alle plan som min norske kjæreste.

(ps, det går ann å skrive skrivefeil, jeg halvt utenlands selv)

Endret av Trampe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...