Beibi Skrevet 26. november 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 26. november 2008 I dag hadde jeg gått ned enda en kg. Forstår det ikke helt,jeg spiser jo masse! Det må vel være grenser for vann jeg har i kroppen? De siste par dagene har jeg hatt utrolig vondt i eggstokkene. Synes det er kjempeekkelt men kan det være at de popper egg som gale da? isåfall er de veldig seint ute om dette skal være en normal syklus. Forstår ingenting jeg..... Svømminga i går gikk veldig bra! Håper jeg klarer å fortsette med det et par tre ganger i uka. Savnet noen å skravle med mens jeg svømte der fram og tilbake,men det var jo også ganske fint å bare konsentrere seg om kroppen. Likevel så tror jeg muligens jeg skal lure med meg ei veninne neste gang. Ellers så er det godt å få skrevet ned alle tanker om vekt,mat osv her sånn at jeg slipper å skravle om akkurat det til andre. Vet hvor irriterende det kan være... Dette er dag 23 i syklusen min. Spenninga øker for hver dag som går nå. Tenk om vi får til å bli gravide uten pergotime...jeg drømmer litt om det må jeg inrømme. Synes det virker så skummelt med de pillene. Kanskje eggstokkene mine har hatt like godt av maten jeg spiser som meg....det hadde vært no det! Men jeg blir ikke skuffa hvis det ikke slår til fordi jeg har god trening i å ta negative tester nå. Jeg blir skuffa der og da selvsagt men det går fort over. Pleier å brekke testen i to,kaste den og la vær å tenke på det etterpå. Det fungerer greit. Jeg tror det er meningen at vi skal få et barn sammen men at tiden ikke har vært rett enda. Sist jeg blei gravid så skulle det ikke skje. Jeg klarte nesten ikke nyte svangerskapet fordi det blei så kasta på meg. Denne gangen blir helt motsatt. Kanskje det bare er sunt å lengte litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi Skrevet 27. november 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 27. november 2008 auuuuu....fortsatt vondt jo! I tillegg er jeg jo kjempekvalm og føler meg bare slapp. Jeg er så trøtt at det svir i øynene enda jeg la meg 22 i går. Det er tidlig for meg som pleier å legge meg i ett to tida. Jeg har en masse planer om husarbeid,handling og svømming idag men lurer litt på om det utgår alt sammen. Heldigvis kommer mannen min hjem om en times tid. Det er så deilig når han kommer inn døra fordi da blir jeg alltid litt nyforelska :rødme: Det slår meg alltid hvor utrolig kjekk han er først og i det neste sekundet hvor heldig jeg er som har han i livet mitt. Vi har vært sammen i 5 år nå og gift i 1 år. Det er ikke ofte vi krangler men når vi gjør det så krangler vi på en "ordentelig" måte. Det er aldri vanskelig å si unnskyld til han og det er heller aldri vanskelig å inrømme at jeg tok feil. Det høres kanskje ut som en selvfølgelighet for mange men for meg er det ikke det. Han gjør meg lykkelig uansett om vi ligger tiltaksløse på hver vår sofa eller om vi ligger med en paraplydrink på hver vår solseng på Mallorca. I tillegg til å være mannen min så er han bestevennen min også. Eller som jeg sier til han iblandt : vi er liksom veninner vi ! men da setter vindundermannen ned foten og nekter vilt på at han er noens veninne! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 29. november 2008 #23 Del Skrevet 29. november 2008 Hei! Så flott at du har gått ned noen kilo, det må jo være kjempe motiverende!!! Go Girl!!!! Men hvordan går det med smertene i eggstokkene, har det blitt bedre/verre. Ble så glad når jeg leste at du fremdeles blir litt nyforelska nå din kjære kommer hjem! så fint at noen kan ha det sånn!!!! Ellers er jeg alene hjemme. Mannen min er sørpå og ungene nordpå! Jeg har mista stemmen, så sånn sett er det vel liksågreit Skal ut på en shopperunde etterpå! Skal kjøpe inn til mannen min sin adventskalender. vi hadde avtalt å kjøpe til helgene --- men hva hang på soverommet da jeg kom hjem i går...24 små pakker - og da kan jo ikke jeg være dårligere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 1. desember 2008 hei! det er veldig deilig å ha litt tid for seg selv innimellom det er helt sikkert! Så snill mann du har som har laget kalender til deg da! Veldig koselig gjordt! Han blei nok veldig ivrig da han holdt på med den Håper det går fint med operasjonen din det er vel imorgen? Lykke til! Eggstokkene mine har gradvis blitt bedre men de er fortsatt litt ømme. Veldig rart egentlig men nå er det iallefall til å leve med. Sånn ellers så har jeg gått på en kjempesprekk på lavkarbokuren min denne helgen. Det har blitt endel is og litt for mange knekkebrød. Dessuten så nekter jeg å tro at det er spes gunstig å spise en hel brie ost på en gang.....Men imorgen er det ny uke og svømming på kvelden. Kan ikke gi opp selv om jeg koset meg med is i helga. 9 dager til ny undersøkelse. Håper at det har gitt resultater. Vil ikke ha de cystene på eggstokkene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 1. desember 2008 var flink og svømte i dag også selv om jeg ikke føler meg noe bra. Det er nok en forkjølelse på gang her nå. Ikke så rart siden alle rundt meg er/har vært syke..Det er veldig koselig med all snøen som kommer nå! Julestemning med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 3. desember 2008 Blei ikke litt syk men veldig syk. Kan ikke huske å ha hatt så høy feber som jeg har hatt de to siste dagene. Har sovet minimalt og kroppen føles helt blåslått ut. Drømmer sånne absurd livaktige feberdrømmer og er helt ute. Huff..fikk det for meg at det ikke var bra at jeg hadde så høy feber hvis jeg har blitt gravid denne mnd. For en stund siden så blei jeg enig med meg selv om å slutte å ta smertestillende men har måttet ta noen nå for å dempe feber. Jeg tok veldig mye smertestilende piller da ryggen min var vond over en lang periode. Seinere har jeg lest at det kan ha sammenheng med fruktbarheten. Jeg har også tidligere tatt en del paracet/ibux i mange år så fort det har verket noen steder. Det er en veldig dårlig vane. Nå skal det sies at jeg har hatt endel uflaks også da. Det har liksom vært "noe" hele tida. Måtte le litt ista fordi den ene puppen min har blitt mye større enn den andre i løpet av natta. Det ser ut som om jeg har ligget skeivt! Det har aldri skjedd før regner med at det er ufarlig. De forandrer jo stadig str i takt med syklus men denne gangen virker det som om de er helt uenige ..hehe... lavkarbo dietten går til helvete disse dagene. Det har blitt mye is og mat fra menyen til mannen min. Dvs gryterett fra pose osv. han svinser rundt meg når han er hjemme og er veldig opptatt av at jeg skal ha det jeg trenger. Sist han var på butikken så kjøpte han 4 ulike slag halsdrops siden han ikke husket hvem jeg liker best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 3. desember 2008 #27 Del Skrevet 3. desember 2008 ÅH, så snill han er mannen din! Det er så godt når de steller rundt en! Min kjære husbond var jo hjemme med meg i går, gikk og henta alt jeg trengte, fikk nesten ikke lov til å løfte en finger. Må være mest mulig i ro, og skal ikke på jobb før etter jul. Men jeg merker allerede at jeg begynner å bli litt rastløs, hm... det kommer nok til å bli lange dager. Tror jeg må få tak i en bok eller fem!! Håper du har blitt bedre og at feberen har gått ned! Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for dietten, kroppen trenger hvile for å bli bra, ikke å streve med en diett! God bedring til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 8. desember 2008 #28 Del Skrevet 8. desember 2008 hvordan går det med deg, beibi?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå